וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלנית ישבה בזמן דקת הדומיה לזכר דייגו מראדונה - וספגה איומים ברצח

30.11.2020 / 12:15

פאולה דפנה, ספרדייה בת 24, לא הסכימה לכבד את זכרו של כוכב העבר, בטענה כי הוא "אנס, פדופיל ומתעלל". ברשתות החברתיות תקפו

תקציר ה-0:2 של בוקה ג'וניורס על ניואלס/ספורט1

המחוות לדייגו מראדונה מגיעות מכל רחבי העולם, אך מתברר שלא כולם מעוניינים לכבד את זכרו של אחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים. פאולה דפנה, כדורגלנית ספרדייה בת 24, החליטה לשבת על כר הדשא בזמן שיתר חברותיה לקבוצה עמדו לדקת דומיה לזכר כוכב העבר הארגנטינאי, כאות מחאה על התנהגותו של מראדונה.

"ברגע ששמעתי על המחווה הזו, החלטתי שלא להשתתף בדקת דומיה לזכר אנס, פדופיל ומתעלל", הסבירה שחקנית קבוצת ויאחס. נגד מראדונה עמדו בעבר מספר אישומים לתקיפות מיניות, כולל של עיתונאית בשם יקטרינה נדולסקה שנאנסה על ידיו, לטענתה, ב-2017, אולם שחקן העבר מעולם לא הורשע.

"דקת דומיה אמורה להיות לקורבנות ולא למתעללים", הוסיפה דפנה. "הוא היה שחקן עם כישורי כדורגל נדירים, אבל כדי להיות שחקן, אתה צריך עוד ערכים מעבר לכישורים".

דפנה היא השחקנית היחידה שהביעה מחאה במשחק מול דפורטיבו אבנקה (שניצחה 0:10, אגב), אך לטענתה, מאמן הקבוצה היריבה דווקא הסכים איתה. "החברות שלי לקבוצה הסתכלו עלי וצחקו, כי הן לא חשבו שאעשה את זה", אמרה. "לפני כמה ימים היה יום האלימות נגד נשים. החלטתי לסרב לדקת הדומיה לזכרו, ישבתי על הדשא וסובבתי את הגב. אסור לסלוח לו על כל הזוועות שביצע".

האקט של דפנה עלה לכותרות האתרים הגדולים ביותר בספרד והביא איתו חשיפה לה לא היתה מוכנה. לטענתה, ספגה היום איומים ברצח, לא פחות ולא יותר, אך היא לא מתחרטת: "הייתי עושה זאת שוב עוד אלף פעמים, בלי ספק. לכבד גבר מתעלל לא עומד בקנה אחד עם האידיאלים הפמיניסטיים שלי. קיבלתי הרבה תמיכה ברשתות החברתיות, אבל גם איומים ברצח - נגדי ונגד החברות שלי לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully