וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העיניים שלו היו פאקינג ענקיות": כשדייגו מראדונה איים לירות בסולני אואזיס

27.11.2020 / 12:26

בבריטניה נזכרו בביקור הסוער של האחים גלאגר במועדון לילה בארגנטינה, שם פגשו את כוכב העבר. זכות הדיבור לנואל גלאגר

אוהדים חולפים על פני ארונו של דייגו מראדונה/רויטרס

בזמן שעולם כדורגל כולו סופד בימים האחרונים לדייגו מראדונה, עוד ועוד סיפורים - מרגשים, מטרידים ומשעשעים - נחשפים מעברו של אחד הכדורגלנים הגדולים והמיוחדים שידע הענף.

באנגליה, למשל, נזכרו לאחרונה בפגישה המשעשעת של כוכבי אואזיס, האחים ליאם ונואל גלאגר, עם כוכב העבר הארגנטינאי לפני שנים רבות.

"היינו בארגנטינה, אחרי הופעה", סיפר ב-2017 ליאם, בשפתו מלאת הקללות. "אנחנו יושבים בבר, שותקים משקה מז*ין. סטינג ישב בבר ובכה כי פרצו וגנבו לו דברים מהחדר המז*ין שלו. פתאום 30 איש דהרו פנימה, הבנו שזה מראדונה. הוא עלה למעלה עם כמה משוגעים וזונות. אמרנו למתורגמן, 'אפשר לפגוש אותו?' והמתורגמן אמר, 'אוקיי, בסדר, תנו לי לוודא איתם.

"הוא עלה למעלה, חזר למטה ואמר, 'רק האחים גלאגר יכולים לעלות'. טסנו למעלה והיתה שם מלא פעילות מז*ינת, ומראדונה באמצע החדר, עושים טריקים של כדורגל עם פקק של בקבוק. העיניים שלו היו פאקינג ענקיות, קצת כמו שלנו, ואני אמרתי, 'מצב הרוח קצת קשוח פה, בואו נשיג תמונה מהירה ונתחפף מפה. הוא הזיע מהביצים. הסתובבנו למתורגמן והוא אמר, 'הוא אמר לי להגיד לכם - אם אתם עוזבים עם אחת מהזונות הללו, הוא ידאג שיירו בכם".

האחים גלאגר נחשבים לחובבי כדורגל גדולים ולמעריצים שרופים של מנצ'סטר סיטי. אמש ספד ליאם לכוכב העבר וכתב ברשתות החברתיות: "פגשתי את מראדונה לא פעם אחת אלא פעמיים והוא היה הדבר האמיתי, מפחיד אבל יפה. כדורגלן רוק אנד רול אמיתי. אף אחד לעולם לא יהיה גדול כמוהו".

גם נואל ספד, עם אותה תמונה, מתחתיה כתב: "בואנוס איירס, 1997. אילו חיים. איזו אגדה (הוא היה במעצר בית באותו זמן)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully