וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן היחיד בעולם שמשחק עם מסיכה? החלוץ שהפך ללהיט רשת

ג'רי בנגטסון, ששיחק בעבר במונדיאל ואפילו נבחן במכבי נתניה, תפס כותרות ברחבי העולם אחרי שקבוצתו מהונדורס שיחקה מול יריבה מה-MLS, מאמנו: "זה מוזר, אבל זה לא מפריע לו ועובדה שהוא כובש שערים למרות המסיכה"

כדורגלן מהונדורס משחק עם מסיכה/מתוך יוטיוב

אם אתם עדיין נאלצים לשכנע אנשים סביבכם לעטות מסיכה, אולי כדאי שתכירו להם את ג'רי בנגטסון, החלוץ מהונדורס שתפס הלילה (בין שלישי לרביעי) כותרות רבות כשהתברר שהוא אולי הכדורגלן היחיד בעולם שמשחק עם מסיכה על פניו במהלך משחקים רשמיים.

בנגטסון בן ה-33 עוטה מסיכה בזמן משחקים כבר מאז תחילתה של העונה בליגה המקומית בהונדורס, מתוך ניסיון להגן על עצמו ועל משפחתו עד כמה שניתן מבלי לעצור את הקריירה שלו, אך כעת הוא צד את עיניה של התקשורת הבינלאומית והפך ללהיט רשת כשעשה זאת במשחקה של קבוצתו אולימפיה נגד מונטריאול אימפקט הקנדית במסגרת ליגת האלופות של הקונקאקאף.

ג'רי בנגטסון משחק עם מסיכה. AP
שבעה שערים ב-14 משחקים העונה. ג'רי בנגטסון/AP

במשחק עצמו הפסידה נציגת הונדורס 1:0, אך אף אחד לא האשים את בנגסטון, שמשמש כקפטן הקבוצה, שכבש שבעה שערים ב-14 משחקים העונה בעודו עוטה מסיכה, ומאמנו אמר בסיום: "נכון שזה מוזר כי הוא היחיד שמשחק עם מסיכה, אבל זה לא מפריע לו ועובדה שהוא כובש שערים".

בנגסטון הוא אחד מכוכביה הגדולים של נבחרת הונדורס ואף היה שותף להופעתה במונדיאל 2014. ב-2012 הוא נרכש על ידי ניו אינגלנד רבולושן מה-MLS, ממנה נדד בהשאלות עד שהתגלגל אפילו למבחנים במכבי נתניה, שם המאמן שלומי דורה בחר בסופו של דבר לא להחתימו, ומשם הוא המשיך עד לקדנציה בליגה האיראנית לפני שחזר למרכז אמריקה.

עוד בוואלה!

לא עוטים מסיכה? זה מה שזה אומר על האופי שלכם

לכתבה המלאה

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully