וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המירוצים צולם תופס בחזה של דוגמנית: "אכזבתי אנשים רבים"

10.12.2020 / 10:18

ניקיטה מזפין, בנו של המיליארדר הרוסי דמיטרי מזפין, הסתבך באיחוד האמירויות. קבוצת האס בה חתם הוציאה הודעת גינוי, הדוגמנית, אנדראה דיבאל, דווקא הגנה עליו: "הוא אף פעם לא היה עושה משהו שישפיל או יפגע בי"

התקרית של ניקיטה מזפין/מתוך אינטסגרם

ניקיטה מזפין אמנם נחשב לכוח עולה בעולם המירוצים, אך השבוע הוא הכתים את שמו - דווקא מחוץ למסלול. זה קרה בביקור באיחוד האמירויות, כשהנהג בן ה-21 נצפה יושב במושב האחורי של מכונית יוקרה ותופס בחזה של האישה שלצידו. האישה - דוגמנית איטלקיה בשם אנדראה דיבאל - הזיזה את ידו של מזפין, והגיבה עם אצבע משולשת למצלמה. "היא הגדולה מכולן", כתב בסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, ומאז נמחק.

מוקדם יותר השנה חתם בנו של המיליארדר הרוסי דמיטרי מזפין בקבוצת הפורמולה 1 האס לצד מיק שומאכר, בנו של מיכאל שומאכר, אך כעת נאלצה הקבוצה להוציא הודעת גינוי: "האס מגנה את ההתנהגות של ניקיטה. נטפל בסוגיה באופן פנימי".

"אני רוצה להתנצל על המעשים האחרונים שלי, על התנהגות לא הולמת שפורסמה ברשתות החברתיות", אמר מזפין. "אני מתנצל על המבוכה שגרמתי לקבוצת האס. אני משתדל לשפוט את עצמי ברף גבוה ויודע שאכזבתי אנשים רבים. אני מבטיח ללמוד מזה".

גם דיבאל הגיבה לדברים ואמרה שמדובר בבדיחה, וכי בנו של המיליארדר הרוסי "אדם טוב מאוד ואף פעם לא היה עושה משהו שישפיל או יפגע בי. אנחנו חברים כבר זמן רב, והסרטון הזה לא היה רציני. אנחנו סומכים אחד על השני ופשוט עשינו קצת כיף".

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully