וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן שחררה את חסה רודריגס אחרי "שערוריית המין" האחרונה

הכדורגלן הספרדי, שלאחרונה שוב הואשם שבגד בבת זוגו עם חברתה הדוגמנית, שוחרר אחרי שיו"ר פ.ס.ז' אל חלאיפי החליט שהוא פוגע בתדמית של אלופת צרפת

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:3/ספורט 1

חסה רודריגס שוחרר היום (ראשון) מפריז סן ז'רמן אחרי שלקבוצה נמאס משרשרת הפרשיות המביכות שבהן הוא מעורב, כולל "פרשיית סקס" מביכה שהתפרסמה לאחרונה. היום הודיעה הקבוצה שהוא משוחרר מחוזהו, חצי שנה לפני סיומו. הכדורגלן הספרדי בן ה-27 הואשם שבגד בבת הזוג שלו עם חברתה הדוגמנית. כמו כן, הוא צולם בחודש שעבר במסיבה בגראן קנאריה כשהוא מתעלם מחוקי הריחוק החברתי ולא חובש מסיכה. על פי הדיווח, יו"ר פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי מאס בהתנהלות של חסה בחייו הפרטיים, שלדעתו "פוגעת בתדמית" של המועדון.

בהצהרת המועדון נמסר כי "פריז סן ז'רמן וחסה החליטו לסיים את החוזה בין הצדדים, שנגמר ב-30 ביוני 2021. הוא הגיע ב-2016, שיחק 18 משחקים, וכבש פעמיים... המועדון מאחל לו הצלחה בהמשך הקריירה המקצוענית שלו". לאחרונה

חסה רודריגס עם בת זוגו אאורה רואיס. AP
בימים יפים. חסה ורואיסס/AP
אאורה רואיס, מי שהייתה בת הזוג של חסה רודריגס. AP
חוותה איתו לא מעט פרשיות. רואיס/AP

חסה היה מעורב בלא מעט פרשיות בשנים האחרונות, שכללו מאבקים די מביכים עם בנות הזוג שלו. בחודש מאי השנה מי שהייתה בת זוגו של הכדורגלן, ז'אנירה בארם, הודיעה שהיא בהריון, פחות מחודש אחרי הפרידה המתוקשרת שלהם. לחסה יש ארבעה ילדים משלוש נשים שונות והוא כבר הספיק לפתח מוניטין של נוטש סדרתי.

לפני כחצי שנה הוא ספג בתקשורת אש יוקדת - אולי אפילו מתוזמנת - משתי אקסיות שלו, מלודי סנטאנה ואאורה רואיס, שלשתיהן ילדים ממנו. בנו ניאן, אותו הביא לאוויר העולם ביחד עם אאורה רואיס, סובל ממום מולד נדיר וזקוק לטיפול רפואי יומיומי. חסה אמנם מעניק תמיכה כספית, אבל אאורה טוענת שהוא נטש אותם ומי שעוזר לה לגדל את הילד הם הוריה. בריאיון בשנה שעברה אמרה: "לפעמים אני רוצה לקפוץ מהחלון".

רוקיו אמאר, שעמה לכאורה קיימב רומן עם חסה רודריגס. אינסטגרם rocio_amar, צילום מסך
פרשה מביכה. רוקיו אמאר/צילום מסך, אינסטגרם rocio_amar
חסה רודריגס תועד במסיבה. צולם מהרשתות החברתיות, צילום מסך
צולם במסיבה. חסה/צילום מסך, צולם מהרשתות החברתיות

חסה תבע את אאורה בגלל אמירות קודמות שלה והשניים ניהלו מאבק משפטי מתוקשר. "לצערי, הוא מנסה לגרום לי להוציא את כל הכסף שלי על עורכי דין, אבל אף אחד לא ישתיק אותי", סיפרה, "יש אמת אחת ואלחם עליה. למען בני, למען משפחתי ולמעני". מלודי סנטאנה, אם שני ילדיו הראשונים של חסה, כתבה באינסטגרם באותו שבוע: "במשך שנים דרכת עליי... שנים של שקט ופחד. עכשיו זה נגמר! מלודי המבינה והשקטה כבר לא כאן!". אגב, על לידת בנם השני, למד חסה דרך האינסטגרם. הוא דרש בדיקת אבהות והיא הוכיחה שהוא האב.

לאחרונה חסה ואאורה רואיס חזרו וקיימו שוב מערכת יחסים, אבל בימים האחרונים היא גילתה באינסטגרם שהוא בגד בה עם חברה שלה, רוקיו אמאר. הפרשייה כללה עימות בשידור חי, בתוכנית ריאליטי, וכאמור, זאת הפרשה ששברה את גב הגמל עבור ראשי הקבוצה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully