וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאיון וויליאמסון: "היה נורא כשהגבילו אותי, אני שמח שזה מאחוריי"

כוכב ניו אורלינס שוב שיחק 33 דקות: "אני מת על זה". הלייקרס שמרו על מאזן מושלם לפני המפגש מול הקליפרס, ווגל נרגש: "הקרדיט מגיע לשחקנים"

שחקני וושינגטון וויזארדס ראסל ווסטברוק דני אבדיה/וושינגטון וויזארדס אתר רשמי

אם העובדה שה-NBA חוזרת בעוד ארבעה ימים לא מרגשת מספיק, הגרלת המשחקים זימנה לליל הפתיחה משחק מרתק במיוחד, בין האלופה לוס אנג'לס לייקרס ליריבה העירונית לוס אנג'לס קליפרס. הלילה (בין שישי לשבת) הלייקרס ערכו את משחק ההכנה הרביעי והאחרון שלהם לקראת פתיחת העונה ושוב נראו נהדר, כשרשמו ניצחון נוסף, הפעם 113:114 על פיניקס.

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס שוב הצטיינו, כשהאחרון קלע 19 מתוך ה-35 שלו ברבע השלישי. "משמח אותי לראות שהדברים שעבדנו עליהם באימונים מתרחשים על הפרקט", אמר המאמן פרנק ווגל. "עבדנו קשה מאוד בפגרה ואני שמח שזה בא לידי ביטוי בניצחונות. הקרדיט מגיע לשחקנים, שהוציאו לפועל את התוכנית שלנו בצורה נהדרת. כל הדברים שראיתי מהשחקנים מעודדים מאוד".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. AP
התגעגע לחברים. אירווינג/AP

קבוצה נוספת שניצחה הלילה היא ברוקלין נטס, שנהנית מחזרתו של קווין דוראנט, שהצטיין גם הפעם, כשקלע 25 נקודות בניצחון על בוסטון. "יש לי הרבה מזל שהצלחתי לשמור על קשרים כל כך טובים עם אנשי בוסטון"; אמר קיירי אירווינג שקלע 17 מול האקסית. "בסופו של דבר שיחקנו יחד ובילינו לא מעט זמן אחד עם השני. אני מכבד את כל השחקנים של בוסטון ונהנה לראות אותם מתפתחים. אני גאה בהם מאוד".

עוד שחקן מסקרן במיוחד שכיכב הלילה הוא זאיון וויליאמסון, שקלע 31 נקודות בניצחון המרשים של ניו אורלינס על מילווקי, ששוב שיחקה ללא יאניס אנטטקומפו. "מאוד נוח לי עם הכדור", אמר זאיון. "משמח אותי שחבריי לקבוצה מנסים לעזור לי ולמצוא אותי כשאני פנוי. זה הופך את החיים לקלים הרבה יותר. אני מרגיש נהדר מבחינה פיזית. ממשחק למשחק אני מרגיש טוב יותר. אני אוהב לשחק כל כך הרבה דקות. זה כיף. זה לא פשוט כשמגבילים לך את דקות המשחק, זה מבאס מאוד, אבל אני שמח שזה מאחוריי".

זאיון שיחק הלילה פעם נוספת 33 דקות; לצד 31 הנקודות שקלע הוא קטף גם 9 ריבאונדים. בכך הוא הפך לשחקן השני של הפליקנס בעשור האחרון שקולע 30 נקודות או יותר במשחק הכנה אחרי אנתוני דייויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully