וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר הג'נרל מנג'רים: הלייקרס שוב יקחו אליפות, אנטטוקומפו יהיה המצטיין

לא פחות מ-81% מהמצביעים קבעו שלברון וחבריו שוב יזכו בתואר. 32% קבעו שהיווני יהיה ה-MVP, ומי יהיה רוקי העונה?

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

לקראת פתיחת העונה, ערכו ב-NBA משאל בקרב הג'נרל מנג'רים של הליגה לגבי כל מה שצפוי לקרות ב-2020/21, מי תזכה באליפות, מי ייבחר למצטיין של העונה ועוד.

הג'נרל מנג'רים של קבוצות הליגה משוכנעים שלוס אנג'לס לייקרס תיקח אליפות ו-81% מהם הצביעו שזה מה שיקרה. היריבה העירונית, לוס אנג'לס קליפרס, קיבלה 11% מהקולות, גם ברוקלין ומיאמי קיבלו קולות, אבל לא מפורט כמה.

בשאלה מי לדעתם ייבחר למצטיין של העונה הסדירה, הצביעו 32% מהג'נרל מנג'רים ליאניס אנטטוקומפו, 21% הלכו עם לוקה דונצ'יץ', 18% עם לברון ג'יימס ו-18% הצביעו לחברו לקבוצה אנתוני דייויס. קווין דוראנט מברוקלין קיבל 7% וניקולה יוקיץ' מדנבר עם 4%.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. AP
רוב הג'נרל מנג'רים מאמינים שהלייקרס יזכו שוב באליפות. לברון/AP

כשנשאלו מי השחקן שהיו לוקחים אל הקבוצה שלהם במקרה שהיו מקימים מועדון חדש, ענו הנסקרים שאת יאניס אנטטוקומפו (43%) ואת לוקה דונצ'יץ' (43%), אנתוני דייויס קיבל 7% מהקולות, לברון ג'יימס וזיון וויליאמס גם קיבלו קולות.

בשאלה מי הרכז הטוב ביותר ב-NBA הכריעו הנשאלים בעד סטפן קרי, שקיבל 30% לעומת 90% בשנה שעברה. דמיאן לילארד קיבל 22%, לוקה דונצ'יץ' 19%, כריס פול 15%, לברון 11% וג'יימס הארדן 4%. בעמדת השוטינג גארד ג'יימס הארדן קיבל את מירב הקולות עם 68% מהקולות, בראדלי ביל מוושינגטון ולוקה דונצ'יץ' קיבלו 11% כל אחד, ג'ימי באטלר ממיאמי עם 7% ודווין בוקר 4%.

בעמדת הסמול פורוורד לברון ג'יימס במקום הראשון עם 57% מהקולות, קוואי לאונרד עם 25% וקווין דוראנט עם 11%. הפאוור פורוורד הכי טוב בליגה, לפי הג'נרל מנג'רים הוא אנטטוקומפו עם 46%, לברון ג'יימס (25%) ואנתוני דייויס (21%) מתחתיו וקווין דוראנט רביעי עם 7%. הסנטר הכי טוב בליגה הוא ניקולה יוקיץ' עם 50%, אנתוני דייויס קיבל 43% מהקולות ואנטטוקומפו קיבל 7%. אנטטוקומפו הוא גם שחקן ההגנה הכי טוב בליגה עם 46% והוא גם השחקן הבינלאומי הטוב ב-NBA עם 68% מהקולות בעוד לוקה דונצ'יץ' עם 29% וניקולה יוקיץ' עם 4%.

בגזרה הישראלית, דני אבדיה קיבל מספר קולות (לא מצוין כמה) בסקר לגבי מי יהיה הרוקי של השנה. לאמלו בול משארלוט קיבל 39%, ג'יימס וייזמן מגולדן סטייט עם 29%, אובי טופן מניו יורק עם 18% ואנתוני אדוארדס עם 7%. בשאלות מי יהיה הרוקי שיהפוך לשחקן הטוב ביותר בחמש השנים הקרובות אבדיה לא קיבל קולות וכך גם בשאלה מי "הגניבה" הכי גדולה בדראפט האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully