וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'מאל מארי מתלהב מקמפאסו, ועל הדרך הרגיז את דונובן מיטשל

רכז הנאגטס החמיא לחברו החדש ("הוא מוסר כמו יוקיץ'"), כינה אותו ספיידרמן - כינוי שכבר שייך לכוכב הג'אז - ופתח מלחמת ציוצים

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

התאקלמותו של פקונדו קמפאסו בדנבר עד כה נראית חלקה. הרכז שעבר לקבוצה מריאל מדריד סחט לא מעט מחמאות מחבריו החדשים ומהצוות המקצועי של הנאגטס. הארגנטינאי קלע 8 נקודות ומסר 3 אסיסטים בהפסד 107:105 לגולדן סטייט במשחק הטרום העונה הראשון של קבוצתו, כשלאחר המשחק זכה לשבחים משני כוכבי הקבוצה ג'מאל מארי וניקולה יוקיץ'.

"פאקו יוצא מהכלל", החמיא מארי, מגיבורי הפלייאוף של הנאגטס בעונה שעברה. "היכולת שלו להזיז את הרגליים ולהישאר מלפניך - פשוטו כמשמעו - מציב אותו כאיום תמידי. והמסירות שלו, הוא מזכיר את ספיידרמן בצורה שבה הוא טווה את הקורים שלו - הוא מוסר ביד אחת, מעל הכתף, מאחורי הראש - כמו יוקיץ'".

עם זאת, המחמאה של מארי לחברו החדש לא עברה בצורה כל כך חלקה מבחינת כוכבה של יוטה ג'אז, דונובן מיטשל. הגארד שכבר מחזיק בכינוי ספיידרמן לא ממש אהב את העובדה שרכז דנבר השתמש בכינוי כדי להחמיא לקמפאסו, והביע את מורת רוחו בטוויטר. שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט השתשעשע מהסיטואציה והצטרף גם הוא לקלחת עם מם משועשע בטוויטר.

דרבי הספיידרמנים החדש בין יוטה ג'אז של דונובן מיטשל לדנבר של קמפאסו ייערך ב-17 בינואר באולמם של הנאגטס. משחק ההכנה הקרוב של דנבר ייערך בלילה שבין חמישי לשישי ב-4:00 מול פורטלנד טריילבלייזרס.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully