וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון שמח בשביל יאניס, ב-NBA יודעים: שוק הטריידים עשוי להתחמם

"מנסים לבנות שם משהו גדול עבורו", אמר קינג ג'יימס. חלק מהקבוצות ייאלצו להיערך מחדש, איך ייראה קיץ 2021 בשוק השחקנים?

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

לא מעט קבוצות NBA פעלו בקיץ שחלף על קריצה לקיץ 2021. היו שניסו לשמור על הכסף שלהן, ולדאוג שיגיעו לקיץ הבא עם מספיק כסף תחת תקרת השכר, והסיבה היתה אחת ויחידה: כדי לשמור על סיכוי לפתות את יאניס אנטטוקומפו. הכשלונות בפלייאוף עם מילווקי גרמו לרבים להעריך שהגריק פריק יסרב להארכת החוזה שהוצעה לו מהבאקס, ובכך יהפוך שחקן חופשי. רבים טעו: אמש (שלישי), הודיע אנטטוקומפו שחתם לחמש שנים נוספות במילווקי תמורת 228 מיליון דולר - החוזה הגבוה בכל הזמנים. כך זה ייראה:

2021/22 - 39.3 מיליון דולר
2022/23 - 42.5 מיליון דולר
2023/24 - 45.6 מיליון דולר
2024/25 - 48.8 מיליון דולר
2025/26 - 51.9 מיליון דולר

"מרתק יהיה לראות כיצד דאלאס, מיאמי וטורונטו יפעלו כעת", צייץ קית' סמית' מ"יהאו", "כולן היו אמורות לחזר אחריו בקיץ. אני כבר לא יכול לחכות לראות מה זה אומר עליהן. מחזור השחקנים החופשיים של 2021 הופך הרבה פחות מסקרן כרגע. להערכתי לתשע קבוצות לפחות יהיה כסף, ל-4-6 מהן יהיה מקום לחוזה מקסימום. זה עלול להוביל לחוזים מופרכים בקיץ, או לפתוח לגמרי את שוק הטריידים. ההישארות של יאניס היא התוצאה הטובה ביותר עבור הליגה".

ללא יאניס, וגם ללא אנתוני דייויס, לברון ג'יימס ובאם אדבאיו שהאריכו חוזים, השחקנים החופשיים הבולטים בקיץ הבא צפויים להיות קוואי לאונרד (שמחזיק באופציית שחקן), רודי גובר, ויקטור אולדיפו, קייל לאורי, למרכוס אולדריג', דמאר דרוזן ואנדרה דראמונד.

"אני אוהב את זה", אמר כוכב מיאמי ג'ימי באטלר, שימשיך להיאבק באנטטוקומפו בצמרת המזרח גם בשנים הקרובות. "אני לא חושב שאפשר לעקוף את יאניס, כמו שאי אפשר לעקוף את לברון ג'יימס. צריך לעבור ממש דרכם. צריך להכניע אותם. אני כבר לא יכול לחכות לשחק מולו".

לברון ג'יימס אמר על האיש לו הפסיד את תואר ה-MVP: "אני חושב שזה נהדר שהוא נשאר שם ומחויב למועדון הזה. מנסים לבנות שם משהו גדול עבורו, אבל אני לא חושב שהמצב שלי היה דומה למצב שלו. אין שום נקודות דמיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully