וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו חתם על חוזה מקסימום חדש במילווקי

החלטה שמשפיעה על ליגה שלמה: הגריק פריק, שיכול היה להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, יקבל 228 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות - החוזה הגבוה בתולדות ה-NBA. "זה הבית שלי, העיר שלי, אני מרגיש בר מזל להישאר", אמר

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ליגה שלמה חיכתה בסבלנות למוצא פיו של יאניס אנטטוקומפו, וכעת הוא הגיע: ה-MVP בשנתיים האחרונות החליט להישאר במילווקי ולחתום על חוזה מקסימום של 228.2 מיליון דולר לחמש שנים - החוזה הגבוה בתולדות ה-NBA. "זה הבית שלי, העיר שלי, אני מרגיש בר מזל להיות חלק ממילווקי בחמש השנים הבאות", צייץ הגריק פריק. "הבא ננצל אותן. ההופעה ממשיכה. בואו נשיג את זה".

עד הערב, נותרו לכוכב הבאקס עוד שישה ימים לדדליין, אז צריך היה להחליט באופן סופי האם הוא מסכים להצעת המועדון או מסרב - ובכך יכול היה להפוך לשחקן חופשי בקיץ 2021. לאחר ההדחה המאכזבת מהפלייאוף בעונה שעברה, גברו השמועות לגבי עזיבה אפשרית של יאניס, כשכל קבוצה גדולה אפשרית - לוס אנג'לס לייקרס, מיאמי, גולדן סטייט, טורונטו ואחרות - כבר הוזכרו בהקשרו. חלקן אפילו ניסו לפעול כך שיהיה להם כסף תחת תקרת השכר בקיץ הבא, למקרה שאנטטוקומפו יהיה פנוי. אלא שכעת, עושה רושם שהמהלכים של מילווקי - ששילמה במהלך הקיץ מחיר כבד על ג'רו הולידיי והחתימה גם את בובי פורטיס, די ג'יי אוגוסטין, טורי קרייג וברין פורבס - שכנעו את הכוכב היווני להישאר.

יאניס (26, 2.11 מ'), שנבחר במקום ה-15 בדראפט 2013 על ידי מילווקי, הפך בשנים האחרונות לאחד מכוכבי הכדורסל הגדולים בעולם. בשנתיים האחרונות אף קטף את תואר ה-MVP, ובזו שהסתיימה לפני מספר חודשים העמיד ממוצעי שיא בקריירה של 29.5 נקודות, 13.6 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים למשחק, תוך שהוא מדייק ב-55 אחוז מהשדה. בפלייאוף, לצערו, שוב אכזב ביחד עם חבריו ולא הצליח להגיע לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully