וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל מילסאפ, רונדו, כרמלו ואחרים: הדירוג המחמיא של דני אבדיה

בדקנו היכן מדורג שחקן וושינגטון באתרי הפנטזי השונים. ויש גם עיתונאי שמשוכנע: הישראלי הצעיר בדרך להיבחר לרוקי העונה

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

דני אבדיה סיפק הופעת בכורה מושלמת בליגה הטובה בעולם ואם ימשיך בקצב הזה, יבסס את מקומו לא רק כשחקן מן השורה ב-NBA, אלא גם כשם שגור בפיהם של שחקני הפנטזי ברחבי העולם. שבוע לפני שעונת 2020/21 תצא לדרך (ואיתה משחקי ליגת החלומות), יצאנו לבדוק היכן מדורג שחקנה הצעיר של וושינגטון במשחקים שמדירים שינה מעיני כל כך הרבה מכורים.

* ב-ESPN דירגו את אבדיה במקום ה-164 בליגה, לפני שמות כגון נרלנס נואל, פול מילסאפ, ג'בייל מגי, נורמן פאוול, ג'יי ג'יי רדיק, פי ג'יי טאקר, אנס קאנטר, אריק גורדון, פטריק בברלי, רייג'ון רונדו, מרכוס מוריס, גארי האריס, דריו שאריץ', כרמלו אנתוני, ניקולא באטום, ג'וש הארט ואחרים. הישראלי מדורג גם מעל רוקיז אחרים שנבחרו גבוה יחסית דוגמת דוין ואסל, אייזק אוקורו, פטריק וויליאמס ואונייקה אוקונגוו.

* באתר Fantasypros, שעובד גם עם האתר הרשמי של ה-NBA, מדורג אבדיה במקום ה-210. על פי אותה תחזית, בסיטואציה הוורודה ביותר יהיה השחקן ה-150 בטיבו בליגה מבחינת פנטזי, ובגרועה ביותר השחקן ה-241 בטיבו. כך או כך, מדורג הישראלי מעל לוק קנארד, כריס דאן, רודני הוד, מאליק מונק, ג'ורג' היל, כרמלו אנתוני, דמרכוס קאזינס, טאז' גיבנסון, דנואל האוס, ג'ף גרין, ווסלי מת'יוז, לנדרי שאמט, מרכיז כריס ואחרים. גם כאן, הוצב אבדיה מעל שחקנים שנבחרו לפניו דראפט, דוגמת פטריק וויליאמס, אייזק אוקורו ואונייקה אוקונגוו.

* באתר Hashtagbasketball נמצא אבדיה במקום ה-204, בין היתר לפני אריק פסקל, לוק קנארד, מרכיז כריס, אנדרה איגודאלה, ג'מייקל גרין, ג'יימס ג'ונסון, ג'די עוסמאן, פאטי מילס, רודי גייס, קייל קוזמה, קלי אוליניק, ג'וש הארט, ג'סטסיס ווינסלו, ג'יי קראודר, אלכס קארוסו ואחרים, וגם לפני הרוקיז אייזק אוקורו, פטריק וויליאמס ואונייקה אוקונגוו.

ווילבקין מדבר על הבכורה של אבדיה

ובחזרה לכדורסל אמיתי. בגרסה הקנדית של אתר NBA.COM ערכו משאל בין חלק מהכותבים אשר לזוכה בתואר רוקי העונה. בעוד לאמלו בול הוכתר כפייבוריט, קרלן גיי שעובד בין היתר כשדר בפיב"א בחר דווקא באבדיה.

"כשראיתי אותו שולט במחנה כדורסל ללא גבולות בשארלוט ב-2019, ידעתי שאני צופה בשחקן מיוחד", כתב. "מבחינתי, הוא הגיע לליגה כשחקן המוכן ביותר ל-NBA, אחרי ששיחק מול גברים ברמות הגבוהות ביותר (יורוליג והליגה הישראלית) כנער. יהיו לו קצת כאבי גדילה, כמו לכל רוקי, אבל תהיה לו גם השפעה בוושינגטון, שתזדקק ממנו לתרום באופן מיידי. יש לו קוף על הגב משום שהחליק עד המקום התשיעי בדראפט ואני שמח לבחור בו כרוקי העונה, בידיעה שבכל פעם שהוא יעלה לפרקט יהיה לו מה להוכיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully