וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון עדיין מתרשמת מהבכורה של דני אבדיה: "היה מבריק, פתח את המאבק על החמישייה"

גם בבוקר שאחרי, וושינגטון מופתעת מהיכולת של אבדיה במשחקו הראשון: "היה סביבו הייפ, אבל איכשהו הוא הצליח להגדיל אותו. אם ימשיך ככה, לוויזארדס לא תהיה ברירה והוא יפתח בחמישייה". ב"וושינגטון פוסט" החמיאו: "בכורה מושלמת"

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בבוקר שאחרי הופעת הבכורה של דני אבדיה, בוושינגטון ממשיכים להתרשם מהיכולת של הישראלי, שהצליח להפתיע למרות הציפיות הגבוהות ממנו. צ'יס יוז, כתב הוויזארדס ב"nbcsports", כתב על אבדיה שהוא היה "מבריק" ותוהה האם היכולת הזאת תגרום לקבוצה להציב אותו בחמישייה הפותחת.

"על ידי הצבתו בחמישייה במשחק ההכנה הראשון לקראת העונה, ועל רקע הדיבורים על יכולת הקליעה שלו במהלך מחנה האימונים, הוויזארדס הצליחו לייצר הייפ סביב אבדיה לפני המשחק הראשון שלו ב-NBA. עם זאת, איכשהו, הוא הצליח להגדיל אותו, ואז עוד קצת. אבדיה היה מבריק... הוא רק בן 19 ולא הספיק לשחק בליגת הקיץ, ובכל זאת הוא רץ על הפרקט מול קווין דוראנט, קיירי אירווינג וברוקלין נטס".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. AP
ציפו ממנו להרבה, ועדיין הפתיע. אבדיה/AP

כזכור, הבכורה הנהדרת של דני אבדיה כללה 15 נקודות ללא החטאה: הישראלי המבטיח פתח בחמישייה של הוויזארדס בהיעדרם של השחקנים הבכירים, קיבל 24 דקות והרשים עם 6 מ-6 מהשדה כולל שלוש שלשות לצד 4 ריבאונדים ושני אסיסטים בהפסד 119:114 לנטס.

"אבדיה אולי צעיר, אבל הוא לא חדש בכדורסל המקצועני", כתב עליו יוז, "הוא הגיע מהיורוליג, שנחשבת על ידי רבים לליגה השנייה בטיבה בעולם. הוא יודע להתכונן למשחקים, ולהתמודד מול בוגרים ומנוסים ממנו. הוא רגיל לשחק ברמה גבוהה. הפעם זה פשוט היה טוב יותר.

"אחת החולשות של אבדיה הייתה הקליעה. הוא קלע רק 27.7 מהשלוש ביורוליג, ו-55.6 מהקו. אבל מאז שהגיע לוויזארדס, הוא התעקש שהמספרים האלה לא מספרים את הסיפור האמיתי, והוא שיפר את זה. המאמן סקוט ברוקס והג'נרל מנג'ר טומי שפרד שיבחו את הזריקה שלו והיללו את הפוטנציאל שלו כקלע. זה היה משחק אחד, אבל אבדיה גיבה את כל זה עם תצוגת קליעה מושלמת מטווח רחוק. שלוש שלשות זה השיא שלו בשתי עונות ביורוליג.

עוד בוואלה!

בכורה נהדרת: 15 נקודות ללא החטאה לדני אבדיה בהפסד וושינגטון לברוקלין

לכתבה המלאה
ספנסר דינווידי שחקן ברוקלין נטס מול דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס. GettyImages
בלט בין כוכבים. אבדיה/GettyImages

"אבדיה גם הציג את היכולת הייחודית שלו בהובלת כדור. על אף גובהו, הוא טס עם הכדור כמו גארד, הוא מוסר מדויק ומכדרר. זה היה הכי טוב שאפשר לצפות ממנו. למעשה, אולי תהיה לזה השפעה על המאבק בסגל. ברוקס בוחן מי יפתח בחמישייה בעמדה 3. אחרי המשחק הראשון, אבדיה הראה מי המועמד הבכיר.

"יהיה מפתיע אם מי שהיה שחקן משני ביורוליג יהפוך לשחקן חמישייה ב-NBA מיד בתחילת הקריירה שלו. אבל אם הוא ימשיך ככה, לוויזארדס לא תהיה ברירה".

גם אווה וואלאס מ"וושינגטון פוסט" כתבה על אבדיה: "בכורה מושלמת. הוא זכה למקום בחמישייה, וסיפק את הסחורה. מעבר לסטיסטיקה, מה שבעיקר הפתיע זה תחושת הנוחות שלו על המגרש. אומנם רוקי, אבל קבלת ההחלטות שלו נראתה בטוחה, וללא היסוס. הוא מכדרר מצוין, ומהיר מאוד לשחקן בגובה 2.06 מטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully