וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה נהדרת: 15 נקודות ללא החטאה לדני אבדיה בהפסד וושינגטון לברוקלין

ספתח מושלם בקדם עונה: הישראלי המבטיח פתח בחמישייה בהיעדרם של השחקנים הבכירים של וושינגטון, קיבל 24 דקות והרשים עם 6 מ-6 מהשדה כולל שלוש שלשות לצד 4 ריבאונדים ושני אסיסטים בהפסד 119:114 לנטס. דוראנט חזר אחרי שנה וחצי והרשים, גם אירווינג בלט

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אם ככה נראה הספתח, נראה שיש עוד הרבה למה לצפות. דני אבדיה רשם הלילה (בין ראשון לשני) את הופעת הבכורה הלא רשמית שלו ב-NBA במשחק קדם העונה של וושינגטון נגד ברוקלין, והשאיר טעם של עוד. הוויזארדס אמנם הפסידו 119:114 לקווין דוראנט וקיירי אירווינג המתקאמבקים, אבל השורה הסטטיסטית של אבדיה - 15 נקודות עם 6 מ-6 מהשדה כולל 3 מ-3 מהשלוש, לצד 4 ריבאונדים ושני אסיסטים - הותירה את הרושם שהוא מוכן ומזומן לאתגר הגדול שמחכה לו בעונת הרוקי ב-NBA.

בהיעדרם של ראסל ווסטברוק, בראדלי ביל ודאוויס ברטאנס שקיבלו מנוחה ושל איש סמית' וג'רום רובינסון הפצועים, קיבל אבדיה קרדיט נרחב. הוא פתח בחמישייה בעמדת הסמול פורוורד, ומרוב שהרשים, המאמן סקוט ברוקס חרג ממכסת הדקות שהקציב לו למשחק ושיתף אותו למשך 24 דקות.

לפני המשחק: אבדיה ועוזר המאמן החדש של הנטס אמארה סטודמאייר התאחדו

עם כל הכבוד לאבדיה ולוושינגטון, מי שעמדו במוקד תשומת הלב של הקהל האמריקאי היו קווין דוראנט וקיירי אירווינג. KD חזר לפרקט לראשונה אחרי 552 ימים בהם התאושש מהקרע שספג בגיד אכילס, אירווינג שב אף הוא מהיעדרות ארוכה, והשניים פתחו את המשחק בסערה. הנטס סיימו את הרבע הראשון ביתרון של 18 נקודות, כשגם כמה פעולות יפות של אבדיה לא עוצרות את הסחף, וההפרש מגיע בשיאו ל-26. הישראלי הצעיר הפגין ניצוצות באותן דקות עם שורה של מהלכים חיוביים ואף חתם את המחצית הראשונה עם מהלך מחוף לחוף שהסתיים בסל עם הבאזר.

את הדקות הטובות באמת וושינגטון ואבדיה שמרו לרבע השלישי, בו לאט לאט חזרו למשחק. שלשה נוספת של אבדיה צימקה את ההפרש לשש בלבד, אבל כיאה למשחק קדם עונה שהתוצאה בו לא חשובה במיוחד לאף אחת מהקבוצות, השחקנים הבכירים ירדו למנוחה ארוכה ברבע האחרון, כשגם הוויזארדס וגם הנטס מסיימים את המשחק בהרכבים משניים. המשחק נשאר צמוד, עד ששלשה של כריס צ'יוזה מברוקלין שהגדילה את ההפרש לארבע בדקה האחרונה, סגרה עניין.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. AP
השאיר טעם של עוד. אבדיה מול קיירי אירווינג/AP
קווין דוראנט, ברוקלין נטס. AP
חזר אחרי 552 יום - ונראה לא רע בכלל. דוראנט/AP

את רשימת הקלעים של וושינגטון הוביל שחקן השנה השנייה רוי האצ'ימורה עם 18, כשגם טרוי בראון שעשוי להתחרות עם אבדיה על מקום בחמישייה במהלך העונה, סיפק שורה סטטיסטית מגוונת עם 14 נקודות, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות. מנגד, הצמד דוראנט-את-אירווינג הסיר חלודה מהר מאוד, כשאירווינג מוביל את הנטס עם 18 ו-4 אסיסטים ב-17 דקות ודוראנט מנפק 15, 3 ריבאונדים, 3 אסיסטים ושתי חסימות ב-23 דקות.

אבדיה שלא תוכנן לקבל יותר מ-20 דקות, עבר את המכסה וירד לספסל כשנותרו שש וחצי דקות לסיום. כך או כך, את הרושם החיובי שהותיר הוא ינסה להמשיך גם במשחקים הבאים בקדם העונה מול דטרויט (בין חמישי לשישי ובין שבת לראשון), בתקווה לצבור כמה שיותר קרדיט לקראת משחק פתיחת העונה הסדירה של וושינגטון מול פילדלפיה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully