וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דאבור לא שותף בתבוסה 4:1 לבאייר לברקוזן, שעלתה לפסגת הטבלה

עודכן לאחרונה: 13.12.2020 / 21:41

הישראלי ראה מהספסל את הופנהיים נכנעת לצמד של ביילי ואז סופגת שני אדומים. שאלקה ספגה 2:2 דרמטי מאוגסבורג, פציעה מפחידה לאות. צפו בתקצירים

תקציר ה-1:4 של באייר לברקוזן על הופנהיים/ספורט1

המחזור ה-11 בבונדסליגה הושלם הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון שאלקה שוב אכזבה עם 2:2 מול אוגסבורג בחוץ אחרי שספגה בדקה ה-93. לאחר מכן הופנהיים (ללא מונס דאבור שנותר על הספסל) חטפה 4:1 מבאייר לברקוזן, שעלתה לפסגת הטבלה.

צפו: שחקן שאלקה מארק אות נפצע בצורה קשה. רויטרס
אירוע קשה. אות/רויטרס

צפו בתקציר: אוגסבורג - שאלקה 2:2

תקציר: אוגסבורג - שאלקה 2:2/ספורט 1

אוגסבורג - שאלקה 2:2

אירוע קשה ומלחיץ מאוד נרשם במשחק כאשר בדקה העשירית בלם אוגסבורג פליקס אודוקאי עלה לכדור גובה ונגח בלי כוונה בראשו של מארק אות. חלוץ שאלקה לא רק נפגע בראשו מהנגיחה, אלא גם נחת לא טוב על הראש ועורר בהלה גדולה כשנשכב על הדשא ולא הגיב בכלל לניסיונות לדבר אליו. אות איבד את ההכרה והורד מהמגרש, מה שגרם להפסקה של רבע שעה במהלך המחצית הראשונה. כעבור 35 דקות הודיעה שאלקה כי אות מגיב ומצבו יציב והוא נמצא בדרך לבית החולים עם רופא הקבוצה. נאחל לו התאוששות מהירה ומלאה.

במשחק עצמו היה נראה ששאלקה בדרך לניצחון ראשון אחרי 26 משחקי ליגה ברציפות, אבל בסופו של דבר גם זה לא קרה והרצף הוארך ל-27! הקבוצה של מנואל באום נקלעה לפיגור בדקה ה-32 משער עצמי של סואט סרדאר, שניסה להרחיק כדור גובה של דניאל קאליג'ורי ונגח לשערו הוא את ה-0:1, קאליג'ורי לא חגג מול האקסית. בדקה ה-52 הצליחה שאלקה לאזן אחרי טעות קשה של קרלוס גרואסו, שהחזיר את הכדור לאחור היישר אל בניטו רמאן, שסיים יפה וקבע 1:1. פלוריאן נידרלכנר השאיר את אוגסבורג בעשרה שחקנים בדקה ה-53 אחרי שהלך לכדור גובה בצורה חזקה מדי ופגע בסאליף סאנה. המהפך הושלם בדקה ה-62 משער של נאסים באוג'לב, שסיים כמו שצריך מהלך קבוצתי מצוין אחרי מסירת רוחב של סרדאר. בדקה ה-93 הצליחה אוגסבורג לאזן מנגיחה של מרקו ריכטר אחרי הגבהה של מיכאל גרגוריטש וזה 2:2. ואיזה מסכנה שאלקה.

שחקני באייר לברקוזן עם לאון ביילי. Mika Volkmann, GettyImages
כוכב. ביילי/GettyImages, Mika Volkmann

באייר לברקוזן - הופנהיים 1:4

ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות לקבוצה של פטר בוס, ששבה לפסגת הטבלה עם נקודה יותר מר.ב. לייפציג ובאיירן מינכן. מונס דאבור ישב 90 דקות על הספסל וראה את חבריו מפסידים לראשונה זה שישה משחקים רצופים בכל המסגרות, שלושה ימים לפני משחק הבית הקשה מול לייפציג. כוכב המשחק היה לאון ביילי שקבע 0:1 כבר בדקה הרביעית עם בעיטה מרהיבה לחיבורים, בדקה ה-27 השלים צמד לאחר שגיאה גדולה בהגנה. כריסטוף באומגרטנר צימק (50), אך פטריק שיק בישל חמש דקות לאחר מכן לפלוריאן וירץ בן ה-17 את ה-1:3. האורחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקת פלוריאן גריליץ' (64), ולאחר מכן בתשעה לאחר שסטפן פוש (79) הצטרף אליו. לוקאס אלאריו שם את הדובדבן על הקצפת בדקה ה-92.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully