וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד פיטרה את לוסיאן פאבר, אדין טרזיץ' יאמן עד סיום העונה

עודכן לאחרונה: 13.12.2020 / 16:45

המאמן השוויצרי שילם במשרתו על התבוסה הביתית 5:1 לשטוטגרט, שהביאה את המשבר לשיא. העוזר בן ה-38 קיבל את התפקיד

תקציר: בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 5:1/ספורט 1

בורוסיה דורטמונד פיטרה היום (ראשון) את המאמן לוסיאן פאבר, פחות מ-24 שעות אחרי התבוסה הביתית 5:1 לשטוטגרט שסימנה עבורו את הקץ. השוויצרי בן ה-63 אמנם הצעיד את הצהובים-שחורים לשמינית גמר ליגת האלופות ולצמרת הבונדסליגה, אבל ספג ביקורת הולכת וגוברת על היכולת של הקבוצה. אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, התבוסה הכואבת אתמול הייתה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת ההנהלה.

היו"ר האנס יואכים ואצקה אמר: "אנחנו מודים ללוסיאן פאבר על העבודה המצוינת שלו במשך שנתיים וחצי, במהלכן הוא והקבוצה השיגו פעמיים את הסגנות. אין ספק לגביו כמקצוען וכמאמן. היה לנו קשה לקבל את ההחלטה הזו".

לוסיאן פאבר שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
סוף הדרך. לוסיאן פאבר/רויטרס

פאבר מונה לאימון דורטמונד בקיץ 2018 וב-110 משחקים בכל המסגרות, הצעיד אותה ל-68 ניצחונות, 18 תוצאות תיקו ו-24 הפסדים. הוא זכה עם הקבוצה בגביע הגרמני ב-2019 והגיע איתה פעמיים למקום השני, אבל כל התוצאות הללו לא הספיקו בשביל לשמור על משרתו.

מי שיחליף את פאבר ויחזיק בתפקיד עד לסיום העונה הוא העוזר בן ה-38 אדין טרזיץ', שהחל לעבוד במועדון ב-2010 כסקאוט ועוזר מאמן במחלקת הנוער בימי יורגן קלופ. טרזיץ' עבר לאחר מכן לצוות של סלאבן ביליץ', איתו עבד בבשיקטאש וגם בווסטהאם, וב-2018 חזר לדורטמונד כאחד מעוזרי המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully