וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: עתיד רוטנשטיינר טרם הוכרע. בן שמעון משפר מיקום

13.12.2020 / 6:37

ועדת האיתור תתכנס פעם נוספת כדי לדון בעתידו של האוסטרי, שעדיין לא ברור אם ישמש כמאמן הנבחרת או כמנהל טכני. אם לא ימשיך כמאמן, יילקחו בחשבון שלל מאמנים ישראלים כולל זה של מ.ס. אשדוד. גם מועמדותו של יוסי אבוקסיס עדיין חזקה

המירוץ לאימון נבחרת ישראל נמשך והבוקר (ראשון) תתכנס שוב ועדת האיתור כדי לדון באיוש התפקידים השונים לראשות נבחרות ישראל ובתוכם איוש משרת המנהל הטכני של הנבחרות. ההערכה היא כי בתוך עשרה ימים או שבועיים לכל היותר יתקבלו ההחלטות כאשר המרכזית היא מה יעלה בגורל וילי רוטנשטיינר.

בוועדת האיתור טרם החליטו האם האוסטרי עדיף כמאמן הנבחרת או כמנהל הטכני של הנבחרות. לאחר שתתקבל ההחלטה, יושלם הפאזל. במידה שרוטנשטיינר ימשיך רק כמנהל הטכני, ייבחר המאמן הלאומי כאשר בורסת השמות עמוסה במאמנים שיילקחו בחשבון ובתוכם המאמן המצליח של מ.ס. אשדוד רן בן שמעון שמביא איתו ניסיון כמאמן הנבחרת הלאומית של קפריסין. גם ההצלחה של יוסי אבוקסיס עם הפועל באר שבע באירופה נזקפת לזכות מי שהיה קרוב מאוד למשרת המאמן בחודש יולי, בטרם הוחלט שרוטנשטיינר יהיה המאמן.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
מביא עמו ניסיון מהתקופה בה אימן את נבחרת קפריסין. בן שמעון/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט חברי ועדת האיתור אלי אוחנה ואלי כהן תומכים בהמשך העסקתו של רוטנשטיינר כמאמן הלאומי. במידה שרוטנשטיינר יהיה המנהל הטכני, הוא יתמוך באלון חזן לתפקיד מאמן הנבחרת האולימפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully