וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן הפך ל"גיבור" של ויאדוליד: בתקשורת החמיאו, המאמן עודד: "מאושר בשבילו"

הישראלי חגג צמד ראשון בליגה הספרדית, חגג כמו רונאלדו, השלים סטטיסטיקה יפה, סחט מחמאות מהתקשורת, ובסיום גם מאמנו נאלץ להבהיר למה עד עכשיו לא מספיק האמין בו

צפו בניצחון של מכבי תל אביב 0:1 על סיבאספור ששלח אותה לשלב הבא בליגה האירופית/ספורט 1

שון וייסמן סוף סוף עשה את זה. זה אומנם קרה רק במחזור ה-13, אבל אמש (שישי) החלוץ הישראלי של ויאדוליד כבש את שעריו הראשונים בליגה הספרדית, והוליך את קבוצתו לניצחון 2:3 על אוסאסונה, בקרב תחתית חשוב מאוד שהעלה את ויאדוליד מעל לקו האדום. וייסמן קבע 0:1 בפיניש יפה (7), אחרי שהשתלט נהדר על כדור, השלים סיבוב, כבש בבעיטה חדה לפינה, וחגג כמו רונאלדו - אני כאן. אוסאסונה הפכה ל-1:2, ויאדוליד השוותה, ובדקה ה-76 וייסמן השלים צמד כאשר כבש שער ניצחון בנגיחה יפה ומדויקת (76), שהזכירה לקבוצתו למה השקיעה בו כל כך הרבה ומדוע הפכה אותו לרכש היקר בתולדותיה. כעת וייסמן מקווה שהצמד הזה יחזיר אותו למסלול ויעניק לו ולקבוצתו את הביטחון.

שחקן ויאדוליד שון וייסמן חוגג עם חבריו. David S. Bustamante, GettyImages
הזכיר למה השקיעו בו כל כך הרבה. וייסמן/GettyImages, David S. Bustamante

בתקשורת הספרדית החמיאו לווייסמן על הצמד החשוב. "וייסמן קבר את אוסאסונה", נכתב ב"אס" על הישראלי, "בקרבות תחתית שלוש נקודות הן דרמטיות, ווייסמן היה זה שהכריע את ההתמודדות". ב"מארקה" נכתב שווייסמן "כבש את הראשון בעיטה קטלנית ברגל ימין, והכריע את המשחק בנגיחה מדויקת". הישראלי סיים את המשחק עם שורה סטטיסטית לא רעה: 23 נגיעות בכדור, מסירת מפתח אחת, 90 אחוז דיוק במסירות, 4 בעיות לשער, 3 למסגרץ, 2 שערים. בתקשורת המקומית נכתב: "הישראלי הוכיח שיש לו יכולת לכבוש, גם אם זה הגיע אחרי 12 מחזורים ו-315 דקות בלי שער. יש לו את הכישרון, הוא רק צריך שיאמינו בו".

עוד בוואלה!

ספרד: שני שערי בכורה לשון וייסמן ב-2:3 של ויאדוליד על אוסאסונה

לכתבה המלאה
שחקן ויאדוליד שון וייסמן חוגג עם חבריו. David S. Bustamante, GettyImages
שחקן ויאדוליד שון וייסמן חוגג עם חבריו/GettyImages, David S. Bustamante

מאמן הקבוצה סרג'יו, שלא פעם ספג ביקורת על היחס שלו לווייסמן ועל חוסר האמון בו, אמר על החלוץ אחרי הצמד: "אין לי שום דבר נגדו, להפך. הוא צריך לתת לנו הרבה, ויש לנו ציפיות ותקוות גדולות מאוד ממנו, על אף שעד עתה לא הייתה ממנו תפוקה. אני מאושר בשבילו שהוא כבש צמד, אחרי כל העבודה שהוא השקיע. זו תוספת עבורנו. יש לנו התקפה עם הרבה כישרון, נקווה שזה יעזור לנו לכבוש עוד שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully