וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שון וייסמן כבש צמד בכורה ב-2:3 של ויאדוליד על אוסאסונה

סוף סוף זה קרה: החלוץ הישראלי שלא הצליח להבקיע ב-12 המשחקים הראשונים כבש ראשון עבור קבוצתו (7), שנקלעה לפיגור, אך הצליחה להשוות ואז שוב הגיע וייסמן עם שער ניצחון יקר בדקה ה-76. ויאדוליד מעל הקו האדום

הופסק המשחק בין בשאקשהיר לבין פריס סן ז'רמן בגלל תקרית גזענית/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה הספרדית יצא לדרך היום (שישי) ואיזו מנה מוקדמת קיבלנו. ריאל ויאדוליד אירחה את אוסאסונה והצליחה לנצח 2:3, כששון וייסמן כבש צמד (7 ו-76) והפך לישראלי הראשון שמבקיע בלה ליגה מאז תומר חמד באפריל 2015 והשישי שכובש שם אחרי חמד, חיים רביבו, יוסי בניון, עומרי אפק ובן שהר.

שחקן ויאדוליד שון וייסמן. Octavio Passos, GettyImages
סוף סוף זה השתחרר. שון וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

ריאל ויאדוליד - אוסאסונה 2:3

לאחר 12 משחקים בהם לא הצליח למצוא את הרשת, לאחר שכבר איבד את המקום בהרכב - סוף סוף הצליח שון וייסמן לשבור את הבצורת ולהבקיע בליגה הספרדית. אלא שלא מדובר בסתם שער בכורה. החלוץ הישראלי כבש צמד וסייע לחבריו להשיג ניצחון חשוב מאוד, 2:3 על אוסאסונה - ו-ויאדוליד כבר מעל לקו האדום. בדקה השביעית הכניס אוסקר פיאני כדור נהדר לוייסמן שגלגל לפינה הימנית של שוער האורחת את שערו הראשון בלה ליגה.

אוסאסונה הצליחה להפוך עד המחצית משערים של אנטה בודימיר (27) ורוברטו טורס (43) וזה נראה שוב רע מבחינת ויאדוליד. עם זאת, המארחת קיבלה זריקת אדרנלין מחודשת בתחילת המחצית השנייה כשבדקה ה-56 נפסק פנדל לזכותה. פביאן אורלאנה הצ'יליאני דייק מהנקודה, וזה 2:2. בדקה ה-76 הגיע עוד רגע גדול מבית היוצר של וייסמן: פאבלו הרביאס הגביה כדור לרחבה והישראלי עלה מצוין ובנגיחה מדויקת לפינה קבע 2:3. חלוץ נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-85 ו-ויאדוליד סגרה ניצחון חשוב.

אגב, גם אצל תומר חמד שערי הבכורה בלה ליגה הגיעו בצמד (פנדלים) מול אוסאסונה. אז עשה זאת חלוצה החדש של וולינגון פיניקיס במהלך ה-2:2 במדי מאיורקה באוקטובר 2011. שון וייסמן שחזר את הצמד ואף התעלה עם ניצחון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully