וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו נכנס כמחליף ובישל בניצחון פרטיזן בלגרד

צפו: קפטן הנבחרת הכין את השני למרקוביץ' ב-0:2 על ווז'דובאץ. אופיר מרציאנו עם עוד שער נקי בהיברניאן, תיקו לדור חוגי וגם לדור מיכה

תקציר ה-2:3 של סלטיק על ליל/ספורט 1

ביברס נאתכו נכנס הערב (שבת) כמחליף ובישל את השער השני של פרטיזן בלגרד ב-0:2 בחוץ על ווז'דובאץ. קפטן נבחרת ישראל החליף את סיידובה סומא בדקה ה-61 ואחרי 18 דקות הכניס לתוך הרחבה במתפרצת את הקפטן לזאר מרקוביץ' שחתם את התוצאה. פרטיזן במקום השני בסרביה ובפיגור שש נקודות מהיריבה המרה הכוכב האדום בלגרד.

* דור חוגי השלים 90 דקות והפעם לא כבש ב-2:2 של סט. פולטן מול הארטברג בליגה האוסטרית. החלוץ הישראלי עדיין מדורג שני בטבלת הכובשים עם שבעה שערי ליגה עד כה ועוד שלושה בישולים.

* עוד באוסטריה: ג'וזף גנדה שיחק 19 דקות כמחליף בהפסד של אדמירה ואקר 3:0 בחוץ מול שטורם גראץ. קבוצתו, שהדהימה את האלופה רד בול זלצבורג במחזור הקודם, שקועה במקום האחרון.

צפו בבישול של נאתכו

* אופיר מרציאנו המשיך את העונה הטובה שלו במדי היברניאן ושמר על שער נקי בפעם השמינית העונה בליגה הסקוטית, כשקבוצתו הביסה הפעם 0:4 בחוץ את המילטון ועלתה לפחות זמנית למקום השני עם 32 נקודות אחרי 16 משחקים.

* גיא מלמד שיחק 22 דקות כמחליף בהפסד של סט. ג'ונסטון 2:1 בבית לליבינגסטון וקבוצתו במקום התשיעי עם 17 נקודות מ-17 משחקים בסקוטלנד.

* אחרי הכעס של מאמנו והחילוף המוקדם בשבוע שעבר, דור מיכה שיחק הפעם מחצית כמחליף וספג כרטיס צהוב ב-1:1 של אנורתוזיס פמגוסטה בחוץ מול ארמיס. השוער אסף צור לא נכלל בסגל והקבוצה נמצאת מרחק שתי נקודות מאפולון לימסול שמוליכה את הליגה הקפריסאית.

* גידי קאניוק פתח בהרכב בוריראם יונייטד והוחלף בדקה ה-59 בניצחון החוץ 1:2 על בנגקוק יונייטד. כל השערים נכבשו לאחר יציאתו של הקשר הישראלי וקבוצתו חלפה על פני יריבתה ועלתה למקום החמישי בליגה התאילנדית.

* עילאי אלמקייס לא נכלל היום בסגל דן האח שסיימה ב-1:1 עם אמן. סיבת ההיעדרות נובעת מכך שהישראלי נמצא חיובי לקורונה.

עוד בוואלה!

שון וייסמן הפך ל"גיבור" של ויאדוליד: בתקשורת החמיאו, המאמן עודד: "מאושר בשבילו"

לכתבה המלאה
דור חוגי שחקן סט. פולטן. Thomas Pichler, GettyImages
נעצר הפעם. דור חוגי/GettyImages, Thomas Pichler

* בשישי: עידן גולן הוחלף בתוספת הזמן ויניב שגב נכנס באותו רגע ב-0:1 של אוניברסיטטאה קלוז' על ריפנשיה טימישוארה בליגה הרומנית השנייה. אקס הפועל חיפה גבריאל תמאש הכריע בדקה ה-14. בליגה הבכירה, שלומי אזולאי לא שותף ב-1:1 של אסטרה אצל בוטושאן.

* עוד בשישי: אנס מחאמיד פתח והוחלף בהפסקה ב-0:4 של וינטרטור על ויל בליגה השנייה בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully