וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת באנגליה בביקורת קשה על פול פוגבה: "הוא לא רוצה לשחק"

שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר גארי נוויל קטל את הצרפתי בתכנית סיכום המחזור. רוי קין ביקר את סולשיאר, שדווקא מרוצה מהיכולת

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 0:0/ספורט 1

שחקני ואנשי שתי הקבוצות של מנצ'סטר קיבלו בשוויון נפש את חלוקת הנקודות הערב (שבת) באולד טראפורד לאחר שהדרבי בין השדים האדומים לסיטיזנס הסתיים ב-0:0. עם זאת, בתקשורת האנגלית ממשיכים לקטול את פול פוגבה, אשר במהלך השבוע שוב עלה לכותרות בעקבות הצהרות של סוכנו מינו ראיולה, אשר הכריז כי הסיפור של הצרפתי במנצ'סטר יונייטד נגמר.

גארי נוויל: "פוגבה לא רוצה לשחק במנצ'סטר יונייטד"

שחקנה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד רוי קין שכיום משמש כפרשן ברשת סקיי אמר על סולשיאר: "אם אתה רוצה לעבוד במועדון גדול ולזכות בתארים, הדבר החשוב ביותר עבור מאמן הוא עקביות. אם בכל שבוע אתה לא יודע מה אתה הולך לקבל מהשחקנים, אז אתה חותך ועושה שינויים כל הזמן". בנוסף ביקר קין את יחסי החיבה בין שחקני שתי הקבוצות: "מעולם לא ראיתי משחק דרבי עם כל כך הרבה חיבוקים ושיחות בין שחקני שתי הקבוצות".

שחקן עבר נוסף בשורות השדים האדומים, גארי נוויל ביקר בחריפות את פול פוגבה: "הוא לא רוצה לשחק עבור מנצ'סטר יונייטד. הסוכן שלו, שהוא החבר הכי טוב שלו אמר במפורש - הוא לא רוצה להישאר באולד טראפורד".

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-0:0 מאכזב

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
מרוצה מהיכולת של שחקניו למרות ה-0:0. סולשיאר/רויטרס

מגן מנצ'סטר סיטי ג'ון סטונס תירץ את המשחק המשמים בהיעדר הקהל: "לא היו אוהדים וזו אווירה שונה לגמרי. שני הצדדים לא יצרו יותר מידי הזדמנויות. השלמנו עוד משחק ללא סיגה אבל אנחנו קצת מאוכזבים מכך שלא יצאנו עם יותר מתיקו. בדרבי הכול יוצא החוצה. אנחנו יכולים לקחת המון מהעובדה שלא ספגנו, העובדה שאנחנו הופכים את זה להרגל תנצח לנו הרבה משחקים. זה מאוד מתסכל לשחק מול יציעים ריקים. אני מקווה שיחזירו את הקהל במהירה למגרשים".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר: "בתקופה שאני מאמן, זו ההופעה הטובה ביותר שלנו נגד מנצ'סטר סיטי. לא התוצאה הכי טובה, אבל בטוח היכולת הטובה ביותר שהצגנו נגדם. זה היה משחק צמוד. אני יודע שניצחנו אותם כמה פעמים בעונה שעברה אבל זו הייתה תקופה שונה".

לוק שאו: "הייתי אמור שזה היה משחק מאוד צמוד והקשנו עליהם לא מעט בחלק מהזמן. הם לא הצליחו להיכנס לקצב שלהם והגנו בצורה טובה. כל אחת מהקבוצות יכלה להכריע את המשחק בסיום. אנחנו ממשיכים הלאה עם הנקודה". הבלם התייחס להדחה מליגת האלופות, ולהשפעה שלה על שחקני יונייטד: "זה אתגר מנטלי. האנרגיה שאנחנו משקיעים בניסיונות להתאושש ממה שקרה ביום שלישי הן עצומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully