וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן אופטימי, אבל מה הסיכוי של דני אבדיה לפתוח בחמישייה של הוויזארדס?

סקוט ברוקס אומר שאבדיה צפוי לדקות משמעותיות במשחק ההכנה הראשון ("הוא קולט מהר") אבל הפרשנים טוענים: זה יהיה מורכב, ממש לא פשוט, ורק יוכיח שהוא "יוצא מהכלל"

צפו בשיחה בין דני אבדיה לבראדלי ביל באימון/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

פתיחת עונת 2020/21 ב-NBA מתקרבת והקבוצות מתכוננות לפתיחת משחקי טרום העונה. וושינגטון וויזארדס צפויה לפתוח את משחקי ההכנה בראשון הקרוב מול ברוקלין נטס, ועל פי דיווח של העיתונאי פרד כץ מה"אתלטיק" שני כוכבי הקבוצה בראדלי ביל וההחתמה הנוצצת החדשה ראסל ווסטברוק צפויים לזכות למנוחה מהמאמן סקוט ברוקס. בנוסף לשניים, ייתכן וגם דיוויס ברטנס ורובין לופס לא ישותפו.

מאמן הוויזארדס התייחס ישירות לדני אבדיה ואמר שהוא מתכנן להעניק לרוקי הישראלי סביב 18-20 דקות במשחק הראשון שיערוך אי פעם במדי הקבוצה, ועל אף שמדובר במשחק לא רשמי בוודאי יהיה זה רגע בלתי נשכח עבור השחקן. "הוא קולט דברים מהר", אמר המאמן בהתייחסו לאבדיה והסביר את כוונתו לתת לו דקות משחק משמעותיות.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
צפוי לקבל דקות משחק משמעותיות במשחק ההכנה מול ברוקלין. אבדיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

כץ ניתח לעומק את האפשרות של אבדיה לפתוח בחמישייה של הוויזארדס, וציין שהוא אחד מחמישה מועמדים לתפוס את המקום היחידי בחמישייה שעדיין לא מובטח, עליו ייאבקו חמישה שחקנים. "כשמדברים על אבדיה עולה שאלת הכשירות שלו", כותב כץ, "בערב הדראפט הג'נרל מנג'ר טומי שפרד הצהיר שאבדיה לא יצטרך לעבוד על הקליעה שלו, למרות הקשיים שלו בשלשות ומהעונשין בישראל, אבל ציין שצוות האימון יצטרך לעשת קצת התאמות.

"ובכן, עבר שבוע אחד במחנה האימונים, ובורקס הצהיר: 'אני חושב שהמכניקה שלו היא טובה עכשיו, פשוט, הוא צריך להוכיח את עצמו. הוא רק בן 19 שצריך להוכיח. הוא קלע טוב בכל יום באימונים, והוא יהיה חייב להמשיך. זו עבודה בתהליך'. בואו ניקח את דבריו של ברוקס כאמת, ואם זה נכון, זה מעודד מאוד מבחינת העתיד של הוויזארדס. זה אומר שאבדיה לא באמת צריך לשכוח את כל מה שהוא יודע על הקליעה שלו וללמוד יסודות חדשים. מצד שני, כרגע עדיין לא נשמע שהג'אמפר שלו יהיה מוכן לליגה, שנפתחת עוד שבועיים שלושה.

"אם אבדיה צריך עוד 'מוניטין', אין לו מספיק זמן עד ה-23 בדצמבר. וזה בסדר. אגב, הציפיות לא צריכות להיות שרוקי בן 19 יפתח בחמישייה. אבל הוויזארדס צריכים מישהו בתפקיד הזה, שיכול לפרוץ הגנה וגם לעזור בצד ההגנתי. נדיר מאוד שרוקי יכול להועיל בהגנה, במיוחד כשהוא נאלץ לשמור על שחקני חמישייה.

"אם אבדיה יצליח להשתחל לחמישייה, זה בגלל שהוא יוצא מהכלל. יכול להיות שהוא יודע לנצל את הגובה שלו ולשמור על שחקנים בעמדות שונות. סביר להניח שיש לו שילוב של גובה ואתלטיות כמו לכל שאר התמודדים על מקום בחמישייה. וייתכן שהוויזארדס ירצו להשקיע ברוקי שלהם, כמו שעשו עם האצ'ימורה מיד בפתיחת העונה שעברה (על אף שהעונה שעברה הייתה שונה בציפיות, לפתח קבוצה לעומ הישגים מידיים העונה). יכול להיות שהקבוצה רוצה כמה שיותר עושי משחק על המגרש. התנועה החלקה של אבדיה יכולה לייצר מצבים לאחרים. הוא יצטרך להרשים מאוד כדי להיכנס לחמישייה".

הוויזארדס מציגים: עדכוני טוויטר בעברית

בתוך כך, בראדלי ביל וראסל ווסטברוק ממשיכים לשדר הערכה הדדית לקראת שיתוף הפעולה המסקרן שלהם העונה במדי וושינגטון. אמש (שישי) אמר ביל על חברו החדש כי הוא "מביא הרבה מהאישיות שלו וזה מתיישב באופן טוב מאוד עם שאר השחקנים. אין לך ברירה מלבד להיות מוזן מהאנרגיה, שהגיעה עד לתקרה. המאמן היה צריך להרגיע אותנו לפרקים, בגלל שנהיינו כל כך אינטנסיביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully