וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג' חתם על חוזה מקסימום בקליפרס, ירוויח 226 מיליון דולר בחמש שנים

הקליפרס האריכו את החוזה של הכוכב, ויקוו שיפרח תחת טיירון לו. דיווח: "ג'יימס הארדן ביקש לעזוב את יוסטון ברגע ששמע מי המאמן"

צפו בשיחה בין דני אבדיה לבראדלי ביל באימון/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

פול ג'ורג', כוכב לוס אנג'לס קליפרס, חתם על חוזה מקסימום חדש בקבוצה, שבמסגרתו ירוויח 226 מיליון דולר בחמש שנים. הקליפרס למעשה מאריכים את החוזה של ג'ורג' בארבע שנים נוספות, ומוסיפים כ-190 מיליון דולר ל-35.5 מיליון שמובטחים לו העונה (20/21). ג'ורג' יוכל להשתחרר לפני תחילת עונת 2024/25.

כזכור, הקליפרס סיימו את העונה שעברה באכזבה גדולה, כשהודחו בחצי גמר המערב על ידי דנבר, בסדרה שבה הקליפרס כבר הוליכו בה 3:1, אבל נוצחו בשלושת המשחקים האחרונים כשהם מאבדים את קור הרוח וקורסים. השנה הם יקוו לעשות את השדרוג תחת טיירון לו, שהחליף את דוק ריברס.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג'. GettyImages
הפעם זה יעבוד? ג'ורג'/GettyImages

בשבועות האחרונים פורסמו בארה"ב טענות לפיהן הבעיות בקליפרס היו עמוקות ומעבר למגרש: דווח כי פול ג'ורג' וקוואי לאונרד התנהלו בשחצנות, קבעו לעצמם מתי ישחקו ומתי ינוחו, נטען שלאונרד היה מגיע רק לחלק מהאימונים כי גר רחוק, ושהשחקנים האחרים בקבוצה היו במתיחות עם הצמד בעקבות ההתנהגות שלהם. את העונה שעברה הוא סיים עם ממוצע של 21.5 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק.

לאחרונה פול ג'ורג' ביקר את מאמן הקליפרס בעונה שעברה, דוק ריברס, ואמר עליו: "הדרך שבה השתמשו בי, הרגכשתי שדוק ניסה להפוך אותי לריי אלן או ג'יי ג'יי רדיק, כקלע. אני יכול לעשות את זה, אבל זה לא המשחק שלי. אני צריך יותר זרימה".

כשנשאל על המפלה הגדולה של הקליפרס בפלייאוף, ענה ג'ורג': "זה היה קשה, כי היינו בטוחים בעצמנו. הובלנו 1:3, והרגשנו שאנחנו הולכים לנצח את המשחק הבא. הפסדנו. אמרנו, אוקיי, קול, אנחנו מובילים 2:3, ננצח את המשחק הבא. הפסדנו. אבל במהלך כל התהליך הזה, לא עשינו שום התאמות. לא עבדנו לרגע על מה צריך לעשות שונה. עשינו פשוט את אותו חרא שוב ושוב".

עוד בוואלה!

דירוג שחקני ה-NBA: לברון ראשון, הארדן צנח, דונצ'יץ' זינק

לכתבה המלאה
ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. GettyImages
מה יהיה? הארדן/GettyImages

* על פי דיווח בארה"ב, "ג'יימס הארדן ביקש לעזוב את יוסטון בטרייד ברגע ששמע על מינויו של סטפן סיילאס למאמן הקבוצה". הארדן קיווה למאמן אחר (ג'ון לוקאס), אך כשגילה שמגיע מאמן חסר ניסיון, החליט סופית שהוא רוצה לעזוב. אחרי שבקשתו לעבר לברוקלין ולפילדלפיה לא התקבלה, הוא ביקש לבדוק אפשרות לעבור למילווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully