וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני ה-NBA: לברון ראשון, הארדן צנח, דונצ'יץ' זינק

דירוג השחקנים של ESPN הגיע לטופ 10: אחרי שהוליך את הלייקרס לאליפות, קינג ג'יימס נישל מהפסגה את יאניס אנטטוקומפו. אנתוני דייויס חברו לקבוצה דורג שני. הסלובני השתחל למקום הרביעי, גם לילארד ויוקיץ' בפנים

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

כמו בכל שנה, ב-ESPN ערכו את דירוג השחקנים הכי טובים ב-NBA והיום (חמישי) הם הגיעו לעשירייה הראשונה, שם אין יותר מדי הפתעות, למעט אולי לזהות השחקן שבמקום השני. המקום הראשון היה שייך, כמובן, ללברון ג'יימס שהוליך את הלייקרס לאליפות ראשונה אחרי עשור. בגיל 35, לברון נראה במיטבו בפלייאוף והוליך גם את הליגה כולה באסיסטים.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס, לברון ג'יימס. GettyImages
הצמד בדרך לעוד תואר? דייויס ולברון/GettyImages

במקום השני נבחר אנתוני דייויס, שותפו של לברון ג'יימס לעונה החלומית בלייקרס. דייויס היה החתיכה החסרה של ל.א והיה פקטור משמעותי מאוד בפלייאוף, כאשר רבים חשבו שהוא היה צריך להיבחר כ-MVP של סדרת הגמר ולא לברון. יאניס אנטטוקומפו, ה-MVP של העונה הסדירה, נאלץ להסתפק במקום השלישי אחרי שדורג ראשון בשנה שעברה. יאניס הידרדר מעט בדירוג בגלל הפלייאוף המאכזב של מילווקי, שהודחה במפתיע בפלייאוף על ידי מיאמי.

מי שעשה את הזינוק הגדול בדירוג הוא לוקה דונצ'יץ', כוכבה של דאלאס שקפץ מהמקום ה-16 למקום הרביעי. הסלובני הנפלא כיכב בעונה הסדירה וגם בפלייאוף, שם הוא רשם ממוצעים של 31 נקודות, 9.8 ריבאונדים ו-8.7 אסיסטים בסדרה הבלתי נשכחת מול הקליפרס, שהסתיימה בסופו של דבר בהפסד. המאוכזב הגדול של הדירוג הוא ג'יימס הארדן, מלך הסלים של הליגה שנדחק למקום התשיעי בלבד אחרי שחקנים שלא שיחקו בגלל פציעות כמו קווין דוראנט וסטף קרי.

ניקולה יוקיץ', הסנטר הנהדר של דנבר, סוגר את העשירייה אחרי שבדירוג הקודם הוא דורג שביעי. יוקיץ' עשה הסבה לעמדת הרכז של הקבוצה והוליך אותה לקאמבקים מרשימים בפלייאוף מול יוטה ולאחר מכן מול הקליפרס, בדרך לגמר מול הלייקרס.

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. GettyImages
דורג אחרי דוראנט וסטף קרי. ג'יימס הארדן/GettyImages

העשירייה המלאה:

1. לברון ג'יימס (ל.א לייקרס). דירוג קודם: 3
2. אנתוני דייויס (ל.א לייקרס). דירוג קודם: 5
3. יאניס אנטטוקומפו (מילווקי). דירוג קודם: 1
4. לוקה דונצ'יץ' (דאלאס). דירוג קודם: 16
5. קוואי לאונרד (ל.א קליפרס). דירוג קודם: 2
6. קווין דוראנט (ברוקלין). דירוג קודם (לא דורג בגלל פציעה).
7. דמיאן לילארד (פורטנלד). דירוג קודם: 9
8. סטף קרי (גולדן סטייט). דירוג קודם: 6
9. ג'יימס הארדן (יוסטון). דירוג קודם: 4
10: ניקולה יוקיץ' (דנבר). דירוג קודם: 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully