וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירב לנבחרת, לא יסרב לאנטוורפן: ליאור רפאלוב מדבר על מעמדו

כוכב אנטוורפן סיפר שנפגש עם הקבוצה לגבי הארכת חוזהו: "ננסה להגיע לעסקה הטובה ביותר". על הנבחרת: "לא רציתי לקחת את הסיכון"

תקציר: אנטוורפן - לודוגורץ 1:3, ליאור רפאלוב בישל את השער השני/ספורט 1

ליאור רפאלוב חווה את אחת מעונותיו הטובות בקריירה, שעשויה להוביל להארכת חוזהו באנטוורפן. "נפגשנו בפעם הראשונה בנושא", אמר הבוקר (רביעי) לתקשורת הבלגית, "בשבועות הקרובים ננסה להגיע לעסקה הטובה ביותר בשביל כולם, אנחנו עדיין עובדים על זה". בבלגיה טענו כי מדובר, למעשה, בהבהרה כי הישראלי הוותיק יישאר, לכל הפחות לעונה נוספת, חרף העניין מה-MLS: "מי שיודע להקשיב מבין שהדברים בין רפאלוב ואנטוורפן יהיו בסדר וייסגרו בעתיד הקרוב".

על כך שנעדר מנבחרת ישראל סיפר הקשר: "יכולתי לשחק בשני המשחקים האחרונים. שאלו אותי ואמרתי 'לא'. רציתי להיות ממוקד לגמרי באנטוורפן. בעיקר בזמן הקורונה, לטוס בשבוע אחד לשתיים או שלוש מדינות לא היה בראש מעייני. לא רציתי לקחת את הסיכון, אלא להקדיש את כל הנארגיה שלי לקבוצה. זו היתה החלטה נכונה, לדעתי. אני עדיין לא יודע מה יקרה בעתיד".

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. רויטרס
תקופה נהדרת. רפאלוב/רויטרס

רפאלוב, שעבר לאנטוורפן ללא תמורה בקיץ 2019, שיקם את מעמדו כאחד השחקנים הטובים בליגה הבלגית העונה. במסגרת הליגה יש לו חמישה שערים ושלושה בישולים עד כה, ובליגה האירופית כבש שלוש פעמים בחמישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully