וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "אני לא פראייר ולא נאיבי, בדקתי היטב לפני שנכנסתי לזה"

9.12.2020 / 9:50

ביממה האחרונה צצה חרושת שמועות באשר לזהותו של חמד בן ח'ליפה, אבל משה חוגג מתייחס לכך בביטול: "עשיתי בדיקות מקיפות על האיש". בנו של השיח' לאנשי בית"ר: "לא צריך למהר, צריך לבנות מועדון חזק עם כישרונות צעירים שיתפתחו"

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג צופה במשחק של בית"ר ירושלים עם שייח' חמד בן ח'ליפה/דוברות בית"ר ירושלים

ב-24 השעות האחרונות רצה חרושת שמועות סביב זהותו של השיח' חמד בן ח'ליפה. עיתונאים רבים בודקים פרטים לגביו ומנסים לקבל תמונה ברורה. למעשה, הכול התחיל מכך שלאנשי תקשורת המעורים בעולם הערבי נראה חשוד כי התקשורת האמיראתית כלל לא התייחסה לנושא המכירה. שיחות עם גורמים אמיראתים העלו כי אין להם מושג לגבי האיש. בטוויטר צייץ ההיסטוריון ד"ר עבדאללה אל שמארי (112 אלף עוקבים): "זה נושא חשוד. בדקתי את העץ המשפחתי של משפחת בן חליפה, אין שם אף אדם בשם חמד. אז מי האיש הזה?"

הדברים המשיכו להתגלגל עם עוד פוסטים וציוצים שהעלו סימני שאלה, שהגיעו עד למשה חוגג והשיח'.

כשעודכנו על כך אתמול (שלישי), גם חוגג וגם האמירתים התייחסו בביטול לנושא. חוגג אמר לאנשי בית"ר: "עשיתי בדיקות מקיפות לפני כן על האיש. נתפסו לשם שלו וההסבר פשוט - ההורים שלו התגרשו, הוא רב עם האב, שינה את השם לזה של האמא, לפני שנתיים עשו סולחה הוא והאב והוא חזר לשם המקורי. אני לא פראייר ולא נאיבי, האנשים שלי בדקו היטב לפני שנכנסתי לזה". אנשיו של בן ח'ליפה סיפרו: "אנחנו שומעים את זה כבר יומיים, אנחנו לא חייבים לספק לאנשים את הפרטים עלינו, מי שרוצה שיבדוק".

מעבר לכך, מוחמד ח'ליפה, בנו של השיח', הביע התלהבות גדולה מההצטרפות לבית"ר. אנשי בית"ר סיפרו כי הוא מאוד אוהב כדורגל, בעיקר אירופאי, מתלהב מתהליכים מסודרים שמתחילים בבניה מלמטה ורוצה לקחת חלק פעיל משמעותי במועדון. הוא התעניין בנוגע למספר הזרים המותר, אילו ישראלים שמשחקים בחו"ל ניתן להביא וגם אם יש קרקע לבנות אקדמיה בירושלים, כפי שנעשה באירופה. בנו של השיח' אמר לאנשי בית"ר: "לא צריך למהר, צריכים לבנות מועדון חזק עם כישרונות צעירים שיתפתחו ויעברו הלאה לאירופה".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
לו אין ספקות. חוגג ובן ח'ליפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אגב, השיח' עצמו פחות בענייני הכדורגל, ולמרות הדיבורים פחות מטריף אותו עד לאן בית"ר יכולה להגיע, אלא בעיקר להיות חלק מהמיזם ההיסטורי ותקיעת יתד בירושלים. במקביל, הוא כבר במגעים בנוגע להשקעות בנדל"ן ובמטבעות וירטואליים בישראל, כאשר הוא אמור להגיע בהמשך לארץ ולהיפגש עם ראש עירית ירושלים ובכירים נוספים. במועדון אמרו על כך אתמול: "זה הרבה מעבר לבית"ר, הוא ישקיע בארץ כספים שיעשו טוב להרבה מאוד אנשים".

מבחינת צורת העבודה של המועדון, נקבע כי יהיה דירקטוריון שיכלול שישה אנשים, כאשר במידה שלא יהיה הסכמות בעניינים עקרוניים, יוחלט על בורר המוסכם על שני הצדדים. מעבר לכך, אנשיו של השיח' התלהבו מהרקע והעבר של אלי אוחנה, רוצים שיהיה דמות דומיננטית בצד המקצועי ויהיה זה שיחנוך את בנו של השיח' בנושא. בנוגע למנהל מקצועי זר, במועדון אמרו שבתקופה הקרובה רק ינתחו את המצב ואת השינויים הדחופים לינואר, ובמקביל יתחילו להכין תכנית עבודה רחבה לקיץ ולא בשליפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully