וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג: "רגע היסטורי עבור בית"ר וישראל", בן ח'ליפה: "לא מפחדים מהאוהדים"

אורי לוי, שליחנו לדובאי

עודכן לאחרונה: 8.12.2020 / 17:25

הבעלים המשותפים של בית"ר ירושלים ערכו מסיבת עיתונאים חגיגית לכבוד חתימת ההסכם. חמד בן ח'ליפה הוסיף: "אגיע לירושלים כדי להיפגש עם השחקנים ולראות מה צריך במועדון", בנו מוחמד: "נחזק את המועדון לפי הצרכים"

תקציר ה-1:2 של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים/ספורט1

עידן חדש והיסטורי בבית"ר ירושלים: אחרי שנחתמה העסקה בין משה חוגג לשיח' מדובאי, שבמסגרתה חמד בן ח'ליפה ירכוש 50 אחוז מהבעלות, השניים ערכו היום (שלישי) מסיבת עיתונאים ראשונה שבה ענו לשאלות העיתונאים ושפכו קצת אור על שיתוף הפעולה הייחודי הזה שישפיע מאוד על עתיד הקבוצה. בעקבות העסקה ההיסטורית צפויה בית"ר ירושלים להתחזק בחודשים הקרובים, כשהשם החם שנמצא על הפרק הוא זה של עומר אצילי, אם ירצה לחזור ארצה. הקשר ששוחרר ממכבי תל אביב היה מבוקש גם בעידן יוסי בניון, אך לבסוף הצדדים לא הגיעו לכדי סיכום. כעת עשוי חוגג לנסות פעם נוספת לצרפו.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
כמה זמן יחזיק השידוך הזה? חוגג עם בן ח'ליפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

משה חוגג פתח ואמר: "אני נרגש מאוד היום, זה רגע היסטורי בשביל המועדון ורגע היסטורי גם בשביל שתי המדינות, ישראל ואיחוד האמירויות. זה פרי השלום. אני נרגש להציג את השותף החדש שלי, הוד מעלתו שייח' חמד אל ח'ליפה ובנו מוחמד. כולם יודעים שזה רגע גדול בשבילנו. בכדורגל אנחנו רוצים לנצח, לזכות בתארים, לגרום לאוהדים לשמוע ולהראות לאנשים אחרי כל כך הרבה שנים שמוסלמים ויהודים לא יכולים לעשות דברים ביחד ולהסתדר, אנחנו רוצים להוכיח אחרת. יהודים ומוסלמים יכולים לעשות דברים נהדרים ביחד. ספורט זה דרך נהדרת להתחיל בזה. שלום אמיתי הוא בין האנשים ולא בין המנהיגים.

"כמו שאמרתי לפני כן, אנחנו לא מפחדים מגזענים ויודעים איך להתמודד עם זה. זה חלק מהדברים שאנחנו רוצים לשנות במועדון. ירושלים היא עיר לכל הדתות ואנחנו רוצים להראות שבעיר יכול להיות מועדון שכולנו יכולים ליהנות ממנו ביחד. הגזענות היא תוצאה של בורות. אנחנו רוצים להאיר ולהפסיק בשטיפת המוח הזאת, לא על ידי דיבורים אלא על ידי מעשים שיהודים ומוסלמים יכולים לשתף פעולה. דורטמונד ושחטאר דונייצק אימצו שיטה מצוינת של קידום צעירים וזה משהו שיש לנו מה ללמוד ממנו".

חמד אל ח'ליפה, שענה בקצרה מאוד על כל השאלות, אמר: "בעקבות ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, אנחנו בוחנים הרבה אפשרויות ושיתופי פעולה אסטרטגים. אחד הדברים שבחנו בשבועיים האחרונים הוא עם משה חוגג והמועדון. זו אבן דרך בתהליך. בית"ר הוא אחד מחמשת המועדונים הגדולים בישראל ואני רואה אפשרות להפוך אותו לגדול מכולם. אנחנו מקבלים את האתגר ולא מפחדים מהאוהדים, אני רוצה להראות שיהודים ומוסלמים יכולים לשתף פעולה. כל האוהדים שמתנגדים הם צעירים ואני לא מתעסק בזה. זו השקעה אישית שלי. אם אתם רוצים להכיר אותי תיכנסו לוויקיפדיה. זו השקעה אישית ולא קשורה למדינה. ברור שאגיע לירושלים, אפגוש את השחקנים כדי לדעת מה הם צריכים ומה קורה במועדון. המטרה היא לא שארכוש 100% מהמועדון, אין גם סעיף כזה".

מוחמד אל ח'ליפה, בנו של חמד, אמר: "יש לי תשוקה גדולה לכדורגל מאז שאני ילד. אנחנו רוצים להשקיע בבית"ר, במועדון, בשחקנים ורוצים לקחת את המועדון לרמה אחרת ולזכות בתארים. "ש לי תשוקה אדירה למשחק, זה ספורט שכולם יכולים לצפות בו. למה שלא יצטרף שחקן אמירתי לבית"ר? הדלת פתוחה לכולם. אני מאמין שנחזק את ההגנה, אבל כל מה שצריך נדע לחזק במועדון לפי מה שיקבעו אנשי המקצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully