וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתווך בעסקה: "השייח' אוהב יהודים, הוא אומר תמיד שאנחנו משפחה ובני דודים"

8.12.2020 / 8:00

נאום כהן, המתווך בעסקת מכירת בית"ר ירושלים, על מה שהניע את חמד ח'ליפה לבצע את המהלך: "לא מדובר על כסף וביזנס, אלא להיות חלק מההיסטוריה". לאוהדי הקבוצה שמתנגדים למהלך הוא אומר: "בואו לדובאי ותראו בעצמכם"

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג צופה במשחק של בית"ר ירושלים עם שייח' חמד בן ח'ליפה/דוברות בית"ר ירושלים

מי שתיווך בין משה חוגג לשייח' חמד בן ח'ליפה היה איש העסקים היהודי-אמירתי נאום כהן, יו"ר קבוצת NY Koen. כהן סיפר על השתלשלות העניינים: "משה חוגג יצר איתי קשר לפני שבועיים בערך וחיפש אנשים בעלי עניין בדובאי. חיברנו אותו אל השייח' ומשם הדברים התקדמו מהר מאוד. עד אז לא היה שום קשר בין הצדדים, איך שהם הכירו נשלח כבר מכתב הכוונות, השיחה עם ראש העיר ומכאן הדברים התקדמו מהר מאוד. אני חושב שזה קשור לחנוכה, יש ניסים לפני חנוכה, ביום חמישי נר ראשון, לא?".

כהן סיפר על השייח' ואמר: "הוא אוהב יהודים, זה חיבר אותו יותר מהכול. הוא אוהב יהודים וכל הזמן הוא אמר שאנחנו משפחה, אנחנו בני דודים ומאותו הבית. לא מדובר על כסף וביזנס, אלא להיות חלק מההיסטוריה. גם משה חוגג זכה להירשם בהיסטוריה, זה מהלך מדהים עם כל מה שקורה בבית"ר לאורך השנים. ידענו מה קורה בארץ, אבל חוגג היה חזק ולא חשב ללכת אחורה. היו התנגדויות וזה לא החליש אף אחד, כולם כיוונו כל הזמן לעשות משהו היסטורי. זה היה כל כך מרגש אתמול, עם אלי אוחנה וכל הפמליה שהצטרפה אליו, עד עכשיו אני מתרגש מזה".

נאום כהן, יו"ר קבוצת NY Koen, עם משה חוגג, בית"ר ירושלים. יח"צ,
נאום כהן עם חוגג והשייח' חמד בן ח'ליפה/יח"צ

זה מראה את הטוב בינינו לבין האמירתים, את כל הטוב שיש שם.

"הכיוון הוא לקחת את בית"ר כמה שיותר גבוה, גם בישראל וגם בזירה הבינלאומית. יש רצון לעשות דברים גדולים עם המועדון. מי שמכיר את האמירתים ואיך הם עובדים יודע שזה לטווח ארוך. יש דרך ברורה מאוד שהם עובדים בה, גם בעסקים וגם עכשיו בכדורגל. הם רוצים לעשות משהו רציני מאוד, יש להם סטנדרטים משלהם, מי שהיה בדובאי יודע זאת, הם תמיד אוהבים לעשות את הכי טוב, גם בירושלים. אנחנו נעמוד בצד ונשמח שבורא עולם נתן לנו להיות חלק מהרגע ההיסטורי הזה".

מסר לאוהדי בית"ר?

"את אלה שמתנגדים אני רוצה להזמין לדובאי, שיכירו את התרבות של האמירתים ויבינו כמה הם אנשים טובים, רגישים ושמחים לראות יהודים. תסתובב היום בדובאי ותראה חרדים מסתובבים ואנשים עושים איתם סלפי כל היום, כולם ביחד, אנחנו הגענו כולם מאותו מקום. יש חיבור בקניונים ובכל פינה, כאן אין הבדל בין האנשים וככה זה צריך להיות בכל מקום, כולם צריכים לשמוח על העסקה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully