וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייח' חמד בן ח'ליפה וחוגג צפו ביחד בהפסד של בית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 7.12.2020 / 23:06

הרוכש מאיחוד האמירויות ראה יחד עם אנשי המועדון את איבוד היתרון בטדי. שי ברדה: "לא בטוח שאם היו פה 35 אלף איש היה כל כך קל לשרוק"

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג צופה במשחק של בית"ר ירושלים עם שייח' חמד בן ח'ליפה/דוברות בית"ר ירושלים

לאחר שהוכרזה עסקת הרכישה של חמד בן ח'ליפה, בבית"ר ירושלים קיוו להפוך את הערב ההיסטורי למושלם ולרשום ניצחון ראשון לאחר חמישה משחקים רצופים. עם זאת, הקבוצה של דראפיץ' וברדה שוב אכזבה ולעיני הרוכשים החדשים, שצפו במשחק יחד עם משה חוגג ואלי אוחנה, הפסידה 2:1 בביתה להפועל באר שבע.

הקבוצה מהבירה פתחה טוב יותר את המשחק ואף עלתה ליתרון משער נגיחה של ירדן שועה (16), שכבש את שערו הראשון בצהוב-שחור אך נכנעה לצמד של ז'וזואה (65, בפנדל ו-70) ורשמה הפסד שלישי ברציפות ורביעי בחמישה משחקים שהותיר אותה רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

משה חוגג עם השייח' חמד בן חליפה, בעלי בית"ר ירושלים צופים במשחק. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בן ח'ליפה ומשה חוגג צופים במשחק של בית"ר בצוותא/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

שי ברדה, אחד משני מאמני בית"ר ירושלים, אמר בסיום: "מאוד רצינו לנצח, הגישה הפעם הייתה מצוינת בניגוד ברור לשבוע שעבר. שלטנו בקצב המשחק במחצית הראשונה וראינו ניצוצות ממה שאנחנו יכולים לעשות. אני לא יודע מה היה שם עם הפנדלים. אני מאמין שראיתם לבד מה קרה. אני לא בטוח שאם היו פה 35 אלף איש אז היה כל כך קל לשרוק".

על חילופי המגנים: "סנטיאגו אוקמפוס התעייף והיה עם צהוב, וחשבנו שאורן ביטון איבד את האוויר. וצריך להגיד את האמת, באר שבע די השתלטה על המשחק בשלב מסוים".

על מיכאל אוחנה: "מיכאל לא שיחק כדורגל כמעט שנתיים וכל מה שהוא נותן לנו זה סוג של בונוס. ברגעים הראשונים הוא היה פנטסטי וכשהוא התעייף כל הקבוצה נראתה פחות טוב. הקבוצה תתחזק בינואר, יחזרו הפצועים ואני בטוח שניראה יותר טוב. כמו שמשה חוגג הלך איתנו עד עכשיו, אני בטוח שזה ימשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully