וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים צפויה לנסות ולהחתים את עומר אצילי, בן ח'ליפה בונה על צירוף ספונסרים בסכומים גבוהים

אורי לוי, שליחנו לדובאי, ואופיר סער

7.12.2020 / 17:59

בעקבות העסקה, הירושלמים עתידים לנסות ולהתחזק. איש העסקים יכניס לקופת המועדון כ-20-25 מיליון שקל מדי שנה והבטיח לסייע עם נותני חסות בעלות של מיליוני דולרים בעונה, כדי שהקבוצה תוכל להתמודד כמה שיותר גבוה. האוהדים מתכננים מפגן תמיכה, בלה פמיליה ימחו

משה חוגג ממריא לדובאי/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (שני) על חתימת העסקה ההיסטורית, במסגרתה ירכוש השיח' חמד בן ח'ליפה 50 אחוז מהמועדון. איש העסקים מהאמירויות יזרים למעלה מ-300 מיליון שקל בעשר השנים הקרובות, ובעוד בבקבוצה מהבירה אמרו היום כי "הכסף אשר ייכנס לקופת המועדון ישמש בראש ובראשונה להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות", גם מספר שחקנים בכירים עשויים לעשות את דרכם לטדי בחודשים הקרובים.

אחד מהם עשוי להיות עומר אצילי. הקשר ששוחרר ממכבי תל אביב הוא אחד השמות החמים הנמצאים כרגע על הפרק, אם ירצה לשוב ארצה. אצילי היה מבוקש גם בעידן יוסי בניון, אך לבסוף הצדדים לא הגיעו לכדי סיכום. כעת עשוי חוגג לנסות פעם נוספת לצרפו, לאחר שזה מצא בית חדש באפואל ניקוסיה אך בינתיים מתקשה לעמוד בציפיות. בתשעה משחקי ליגה בקפריסין עדיין לא מצא את הרשת, בעוד בשלושת משחקיו בליגה האירופית כבש שני שערים.

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה,
היה מבוקש בבירה לפני שחתם בקפריסין. אצילי/אתר רשמי אפואל ניקוסיה

העסקה נחתמה לאחר מו"מ של מספר שבועות. כזכור, חוגג, אלי אוחנה, המנכ"ל מוני ברוש, היועץ המשפטי רוני מוזסון, והחשב חיים נבון המריאו לדובאי בשבוע שעבר והציגו בפני נציגי השיח את הנתונים הכלכליים של הקבוצה והתחייבויותיה. במהלך השיחות עלו מספר אפשרויות, ביניהן שהשיח יתמוך בקבוצה בשנה הקרובה ואז יבחן את עתידו, אך לאחר מכן השתכנע. נציגיו של בן ח'ליפה דרשו שהאחוזים שלו יעלו מ-49, עליהם דיברו תחילה, ל-50, וכמובן שימונה לו נציג ואולי שניים במועדון.

איש העסקים מהאמריויות אמנם התחייב להכניס למועדון 300 מיליון שקל לעשר שנים, אולם במהלך השנים ישנן אפשרויות יציאה. אם מחסירים מהסכום את החזר השקעת הבעלים של חוגג, הרי שלקופת בית"ר ירושלים ייכנסו מדי עונה כ-20-25 מיליון שקל - סכומים שעדיין לא יביאו אותה לתקציבים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה. עם זאת, במהלך השיחות אמר השיח לאנשי בית"ר כי המטרה שלו לגייס "ספונסרים בסכומים גבוהים, כדי שבית"ר תוכל להתמודד גבוה". בן ח'ליפה טען כי יוכל לגייס נותני חסות בשווי מיליוני דולרים מדי עונה, כדי להגיע כמה שיותר רחוק.

בן ח'ליפה ואנשיו חזרו ואמרו שחשוב להם לתקוע יתד בירושלים, אולם ישנם סימני שאלה שחוגג יצטרך לתת עליהן תשובות ורק תוך כדי דברים עתידים להתבהר: כמה האמירתיים באמת רוצים להשקיע, מה האינטרסים שלהם, והאם, אם וכאשר ישקיעו סכומים נוספים, יקבלו אחוזים נוספים במועדון. כך או כך, האמירתיים ונציגי בית"ר ירושלים יצפו הערב במשותף במשחקה של הקבוצה מהבירה מול הפועל באר שבע.

ביום שישי האוהדים של בית"ר ירושלים מתכננים מפגן תמיכה בצל העסקה, ומנגד לה פמיליה מתכוננים להגיע גם הם לבית וגן ולהמשיך למחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
רגע היסטורי. חתימת העסקה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר: "ברכות לבית"ר ירושלים, לבעלים משה חוגג, ליו"ר אלי אוחנה ולכל מי שעשה לטובת השותפות החדשה והבשורה האדירה שהיא מביאה איתה לכל מי שמאמין כי הכדורגל היה ועודנו גשר נפלא לחיבור בין בני אדם ובכוחו לקדם דו קיום. שוחחתי לפני כשעה עם משה חוגג, בירכתי אותו על החזון ועל השלמת העסקה, שמביאה כבוד גדול לכדורגל שלנו ומלמדת כי הוא אטרקטיבי עבור אנשי עסקים זרים שמאמינים גם הם בפוטנציאל העצום שטמון בו. מעל לכל אלו בשורות נפלאות למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים על מאות אלפי אוהדיו ויש בה לשדרג את אחד המועדונים המפוארים שלנו ולהבטיח לו עתיד פורה. כמו כל פריצת דרך, יהיו מי שיחושו מאוימים, אולי אף ינסו לחבל במהלך, אבל הרוב הגדול של אוהבי המשחק והאדם יהיו חייבים להיות בצד המנצח. אני משוכנע כי אין זאת החדשה הטובה האחרונה בשותפות המתרחבת בינינו לבין עמיתינו ממדינות המפרץ והיא רק תלך ותתרחב בכל הרמות ובאספקטים מגוונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully