וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן על אוהדי בית"ר: "זה לא יילך במשטרה ותביעות, הקבוצה היא החיים שלהם"

8.12.2020 / 6:32

הקפטן לשעבר חושב שלמרות נקודת הרתיחה, ניתן לתקשר עם "לה פמיליה" ולמצוא פתרון: "צריך שיראו תקווה מול העיניים, אופק, שיבינו שזה יעשה רק טוב. העולם השתנה"

תקציר ה-1:2 של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים/ספורט1

אבירם ברוכיאן, 35, מי שהיה קפטן בית"ר ירושלים, זכה עימה בשתי אליפויות ושני גביעים ונחשב אהוד מאוד על הקהל הירושלמי, התייחס לסוגיית מכירת 50% מהבעלות לשייח' חמד אבו ח'ליפה וההשפעות של המהלך על המועדון ועל האוהדים.

ברוכיאן אומר: "זה צעד גדול עבור בית"ר ירושלים. העולם השתנה, יש שלום עם דובאי והעולם הלך מזמן לכיוונים אחרים. ייכנס כאן הרבה כסף ויכוונו לקחת את בית"ר למקומות גבוהים, מקומות שיוכלו להגשים חלומות לאוהדים ולעשות להם רק טוב, הרבה שנים מחכים שבית"ר תחזור למקומות האלה".

אוהדי בית"ר ירושלים מניפים את אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
"זה נכון שזה קשה להם והם מוחים, אבל אפשר לפתור את זה, אני מאמין בהידברות בין הצדדים". ברוכיאן/ברני ארדוב

ברוכיאן, שידוע כקרוב לארגון "לה פמיליה" לאורך השנים, הסביר את הסוגיה מהצד של המתנגדים: "זה נכון שזה קשה להם והם מוחים, אבל אפשר לפתור את זה, אני מאמין בהידברות בין הצדדים. קודם כל הייתי מוריד להם את הגדרות בבית וגן, הייתי נותן להם לבוא, לדבר ולשמוע. כשאני הייתי שחקן, האוהדים היו באימון על הקוים, היה חיבור ולא ריחוק, צריך לדעת לקרוא אוהדים גם אם לא מסכימים איתם".

לברוכיאן יש גם אג'נדה איך עושים את זה: "רוצה יותר מזה? הייתי גם מכניס אותם לחדר ההלבשה, מחבק אותם, נותן להם לדבר, לשמוע, רק ככה אפשר יהיה לחבר בין הצדדים. אלה אנשים שכל החיים שלהם זה בית"ר, הם רוצים טוב, הם רק לא יודעים איך לאכול את זה. במקום משטרות, תביעות ואיומים שרק יגרמו למלחמה בין הצדדים, אפשר לדבר ולהסביר הכול. בסוף כל אוהדי בית"ר זאת משפחה אחת גדולה ולא אויבים".

בשישי הקרוב אמורים להגיע אוהדים שתומכים במהלך ומנגד ארגון "לה פמיליה" אמור להגיע ולהמשיך למחות. ברוכיאן סיכם זאת ואמר: "אני הייתי שם שם כמה מאות כיסאות לכולם, מושיב את שני הצדדים, נותן להם לדבר, אומר להם כל אחד מה הוא חושב, עד שיוצא עשן לבן, בסוף כולם רוצים שבית"ר תצליח, אין אחד שלא רוצה, אבל במלחמות זה לא יילך. במלחמות כולם יפסידו, צריך לשבת עם המתנגדים ולייצר להם תקווה, שיראו אופק ויאמינו שיהיה טוב, אנשים שבית"ר היא החיים שלהם בסוף יבינו, העולם השתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully