וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: השיח' חמד בן ח'ליפה רכש 50 אחוז מבית"ר ירושלים

אופיר סער ואורי לוי, שליחנו לדובאי

7.12.2020 / 17:15

אחרי שהמשא ומתן הושלם בסוף השבוע, משה חוגג נכנס לשותפות עם איש העסקים מהאמירויות: "מצעידים את המועדון לימים חדשים של דו-קיום". בן ח'ליפה התחייב להשקיע למעלה מ-300 מיליון שקל בעשר השנים הקרובות, בנו יהיה נציגו במועדון. עומר אצילי על הפרק

משה חוגג ממריא לדובאי/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

היסטוריה בבית"ר ירושלים: הבעלים משה חוגג חתם היום (שני) בדובאי על העסקה עם השיח' חמד בן ח'ליפה, שירכוש 50 אחוז מהבעלות על המועדון מהבירה. הקבוצה יוצאת לעידן חדש, בעסקה שהתבשלה כבר מספר שבועות, ויכלה לצאת לפועל בזכות הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות.

"ערב חג החנוכה המנורה הבית"רית נדלקת באור חדש ומרגש במיוחד. אנחנו מצעידים ביחד, כולנו, את המועדון לימים חדשים של דו קיום", אמר חוגג.

בן ח'ליפה, ממשפחת המלוכה באיחוד האמירויות, רכש לאחר משא ומתן ארוך כ-50 אחוז מהבעלות של המועדון, כשההתחייבות להשקעה שלו תעמוד על למעלה מ-300 מיליון שקל בעשר השנים הקרובות (כולל החזר השקעת בעלים). "הכסף אשר ייכנס לקופת המועדון ישמש בראש ובראשונה להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות", אמרו בבית"ר ירושלים. "כמו כן, יוקם דירקטוריון חדש לקבוצה שיכלול גם את בנו של השיח', מוחמד בן חמד בן ח'ליפה, אשר יהיה נציגו בכל הקשור למועדון".

בעקבות העסקה ההיסטורית צפויה בית"ר ירושלים להתחזק בחודשים הקרובים, כשהשם החם שנמצא על הפרק הוא זה של עומר אצילי, אם ירצה לחזור ארצה. הקשר ששוחרר ממכבי תל אביב היה מבוקש גם בעידן יוסי בניון, אך לבסוף הצדדים לא הגיעו לכדי סיכום. כעת עשוי חוגג לנסות פעם נוספת לצרפו.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
רגע היסטורי בכדורגל הישראלי. חוגג ובן ח'ליפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עידן חדש מתחיל/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
העסקה נחתמה סופית/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
נאום כהן, יו"ר קבוצת NY Koen, עם משה חוגג, בית"ר ירושלים. יח"צ,
יוצאים לדרך. חוגג, נאום כהן שעזר לתווך בעסקה והאמירתיים/יח"צ

חוגג והנהלת המועדון נחתו בדובאי ביום חמישי ומאז ערכו סבב של שיחות עם השיח' ונציגיו. במוצאי שבת הגיעו הצדדים לסיכום עקרוני של המתווה, כאשר ביום ראשון בבוקר החלו עורכי הדין של הצדדים בהחלפת טיוטות ההסכם על כל פרטיו, שכאמור, הגיע לידי החתימה המיוחלת. ההסכם נעשה על רקע ההפגנות בבית גן, כשבסוף השבוע מאות אנשים התאגדו בבית וגן ויצאו נגד הסכם הרכישה ומחו על מכירה של בית"ר לאיש עסקים מוסלמי. לדברי אנשים בבית"ר, המחאה רק דרבנה עוד יותר את אנשי העסקים מהאמירויות, ש"האפשרות לדו קיום הקסימה אותם יותר מהכול".

איש העסקים היהודי-האמירתי נאום כהן, יו"ר קבוצת NY Koen ומי שתיווך בין השייח לבין בית"ר, ציין כי "זהו רגע מרגש מאוד. אנחנו רואים היום כיצד השלום בין המנהיגים מתחיל לחלחל ולהיות מתורגם לשלום בפועל בין שני העמים. העיסקה הזאת גם הולכת לקדם את ביתר ירושלים לזירה האירופאית ולהפוך אותה לקבוצה שיודעת להתמודד מול הקבוצות הטובות בעולם. מאז שנחתם ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות אנחנו מלווים משאים-ומתנים רבים בין חברות ישראליות לבין אנשי עסקים באיחוד האמירויות. ואנחנו מקווים שהעסקה הזאת תתן דחיפה ועידוד לעוד הרבה עסקים בין שני העמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully