וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד לשחקנים: "לא מתרגש". דגני: "זה לא נעים"

4.12.2020 / 13:39

הקשר שמע נהמות באימון: "באו להוציא עצבים". בלם בית"ר ירושלים התייחס למשחק האחרון, החלק האחורי ולאירועים בבית וגן: "זה עבר, אנחנו מתרכזים במשחק ולא בעסקה". במועדון מאיימים לתבוע אוהדים, ניצן אמור להיות כשיר לב"ש, מיכאל אוחנה בספק

משה חוגג ממריא לדובאי/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בלם בית"ר ירושלים, אוראל דגני, התראיין היום (שישי) לתכנית "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים והתייחס לאירועים היום בבית וגן: "זה אף פעם לא נעים אבל זה בסדר, זה נגמר והמשכנו הלאה באימון. העסקה הזאת משפיעה על המועדון, אם היא תקרה היא מאוד גדולה גם כלכלית, אבל מבחינה מקצועית זה לא משפיע עלינו, אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו כל שבוע בלי קשר לעסקה, אין ליכולת קשר לה שקורה מסביב".

על היכולת בחיפה סיפר: "התחלנו את העונה נגד חדרה ואחרי זה בני יהודה, שיחקנו טוב והגענו להרבה הזדמנויות, למרות ההפסד לבני יהודה, סיכנו המון את השער, גם נגד מכבי פתח תקוה. זה לא מספיק טוב אבל אלה עובדות. נגד מכבי חיפה במחצית הראשונה זה היה ממש ממש לא טוב, כל ביקורת שיגידו נכונה, זה היה נראה גרוע מאוד. בחצי השני נראינו טוב יותר. זה קרה בגלל הרבה דברים - שיחקנו בשיטה שונה, לא מספיק לחצנו את היריב גבוה ושחקנים חיפה נכנסו למקומות שאיפשרנו להם וזה היה רע. אנחנו חייבים לשפר את הנעת הכדור ודברים נוספים, זה ברור לכולנו".

על משחק ההגנה של הקבוצה אמר: "להוציא את המשחק בחיפה ההגנה לא נראית גרוע, היו לנו משחקים שההגנה הייתה טובה ויציבה. אני מקווה שהאימונים ישפרו את הדברים, יש לנו עוד כמה ימים עד באר שבע, אנחנו נעבוד על הכנה ליריבה ונבוא מוכנים להוכיח שחיפה הייתה מעידה חד פעמית. אני חושב שהעובדה שאין קהל פוגעת, קשה לשחק מול מגרש ריק ודחיפה או לחץ של הקהל, זה עושה טוב לשחקנים ואני מקווה שהקהל יחזור במהרה".

שחקו בית"ר ירושלים אוראל דגני. ברני ארדוב
סבלנות. דגני/ברני ארדוב

שחקני בית"ר ירושלים ניסו לשוחח עם האוהדים שפרצו לדשא היום אך נתקלו בגידופים. האוהדים אמרו לשחקנים: "אם הייתם משחקים כמו שצריך אולי כל זה לא היה קורה", "כרגע כולם מתעסקים בחוגג ודובאי אבל תמשיכו ככה והכל יחזור אליכם, לא נוותר לאף אחד".

עלי מוחמד, שזכה לנהמות, התעסק בסיום בעיקר בנוגע למצבו הרפואי ולטיפול ברגל. לשחקנים ששאלו אותו איך הוא מרגיש הוא ענה: "בסדר, הם באו להוציא את העצבים שלהם מהכל, אני לא מתרגש". במועדון הבהירו כי יש להם וידאו ותמונות ואוהדים שיזוהו ייתבעו בסכומי עתק, ואף הביעו ביקורת על כך שהמשטרה לא התערבה ביחס לקריאות הגזעניות שהיו.

בצד המקצועי, איתמר ניצן מחלים מהפגיעה בברך ובמועדון אופטימיים כי יוכל לעמוד בשער ביום שני מול הפועל באר שבע. עדיין לא ברור אם מיכאל אוחנה יוכל לפתוח, חלאופילו פלייטר שרק החל בריצות לא צפוי להיות בסגל, כמו גם אביאל זרגרי ומתאוסיניו הפצועים. זרגרי אמור להיות כשיר למשחק הבא נגד סכנין, כמו גם תמיר עדי. סנטיאקו אוקמפוס, אורן ביטון, שלום אדרי ועוזיאל פרדו נמצאים בתמונת ההרכב לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully