וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חוגג ואוחנה נחתו בדובאי ונפגשו עם בן ח'ליפה, דראפיץ' ערך אסיפת שחקנים קשה

עודכן לאחרונה: 3.12.2020 / 20:22

אנשי בית"ר ירושלים ערכו פגישת היכרות, לקראת הישיבות הארוכות על פרטי עסקת השותפות. על רקע המצב המקצועי, דראפיץ' קבע נהלים מחמירים עם השחקנים ודרש מהם לעבוד קשה יותר: "אתם לא עובדים מספיק קשה, אתם יודעים מה אנחנו דורשים מכם וזה לא ישתנה"

משה חוגג ממריא לדובאי/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג נחת הערב (חמישי) בדובאי על מנת לסכם על מכירת 49 אחוז מהבעלות על הקבוצה לשיח' חאמד בן ח'ליפה. חוגג נחת יחד עם היו"ר אלי אוחנה, המנהל מוני ברוש, חשב הקבוצה חיים נבון ועורך הדין של הקבוצה רוני מזנזון.

אנשי בית"ר כבר הספיקו לערוך פגישת עבודה ראשונה עם בן ח'ליפה ונציגיו - סולי וולף, נשיא הקהילה היהודית בדובאי, איש העסקים נאום כהן נשיא קבוצת NY Koen, המתווך בעסקה ואנוואר חוסיין מנכ"ל חברת HBK DOP שבבעלות השייח' - כאשר פגישת ההיכרות שנעשתה בין הנציגים הייתה בינתיים שיחה כללית, לקראת המשך העבודה. בפגישה שצפויה להיערך מחר אמורים הצדדים לרדת לפרטים הכלכליים של העסקה, עליה יעבדו בימים הקרובים. אם הכל יילך כמתוכנן, תיערך בתחילת השבוע הבא מסיבת עיתונאים מסודרת.

המגעים של חוגג עם נציגי משפחת המלוכה בדובאי החלו כבר לפני מספר חודשים, אך הבשילו רק בשבועות האחרונים. חוגג כבר טס לדובאי לפני שבוע והחל במו"מ. הבעלים הדגיש לאורך כל המו"מ כי הוא יישאר בעל השליטה עם כ-51 אחוז, אך הדברים עדיין לא סגורים ורק במהלך הימים הקרובים ניתן יהיה לדעת המגעים יבשילו לידי עסקה וחתימה.

משה חוגג ואנשי בית"ר ירושלים בפגישה עם השייח' חאמד בין ח'ליפה. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
זה מתקרב. אנשי בית"ר ירושלים עם בן ח'ליפה ונציגיו/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

אסיפה קבוצתית קשה, דראפיץ' נזף בשחקנים

אסיפה קשה נערכה היום (חמישי) באימון בית"ר ירושלים. השחקנים נתבקשו להיות בכל יום ב-8:15 במתחם, ללא ניידים אותם ישימו במרוכז בצד. אין יותר שש בש ומשחקי פנאי, רק פעילויות פיזיות ומפתחות. בצד המקצועי אמר דראפיץ לשחקנים: "תתעסקו בלהיות שחקני כדורגל ולא מאמנים, לא יכול להיות שתרוצו 97 ק"מ במשחק, אתם יודעים מה אנחנו דורשים ממכם וזה לא ישתנה. אתם לא עובדים מספיק קשה, ולא רצים מספיק".

צוות המאמנין סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הבהירו לשחקנים בשיחות סגורות כי מעכשיו הכול ייקבע על הדשא. "הכל מתחיל מאפס", אמרו בקבוצה. "מי שיעבוד, מי שירוץ מספיק, מי שיתאמן כמו שצריך אלה יהיו האנשים שנצא איתם למלחמה". בקבוצה ציינו לטובה את עוזיאל פרדו ולירן רוטמן שרצו קרוב ל-6 קילומטר במחצית השנייה במשחק מול מכבי חיפה.

עוד בוואלה!

משה חוגג המריא לדובאי: "גזענות היא חילול השם"

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דורש יותר מהשחקנים. דראפיץ'/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים בשלט תמיכה לבעלים החדש אל חליפה. יח"צ,
השלט שנתלה הלילה בבית וגן/יח"צ

מאבק בין האוהדים

על רקע העסקה המתגבשת, השיח בין אוהדי בית"ר ירושלים והכנת הקרקע להתנגדות מצד חלק מהקהל החלה. הבוקר (חמישי) תלו אוהדים שלט בבית וגן תחת הכיתוב "חאמד בן ח'ליפה, ברוך אתה בבואך לירושלים" ואף העבירו הודעה לתקשורת בה נכתב: "אל תמציאו לנו עקרונות. הפעם ההתנגדות תיתקל בהתנגדות, כשההתנגדות תרים ראש, גם אנחנו נרים. נגמרו הימים שהרוב שותק".

הדברים הללו באו בתגובה לפוסטים ברשת של אוהדים שלא מוכנים לקבל את הצטרפות בן ח'ליפה והתנגדות הצפויה. בבית"ר לוקחים בחשבון כי כבר מחר יגיעו אוהדים למתחם האימונים בבית וגן ולכן כוחות משטרה ואבטחה יהיה במקום, כמו גם צוותי צילום על מנת לאתר מתפרעים וכאלה שיקראו קריאות גזעניות. בבית"ר אמרו הלילה: "שום התנגדות לא תעצור את העסקה. אם כל הדברים יסוכמו תהיה עסקה, גם בן ח'ליפה וגם הצוות שלו לא מתרגשים מאף אחד, הם יודעים מראש במה מדובר ורוצים לקחת יד במלחמה בגזענות".

שחקני בית"ר ירושלים עם החולצות "כולנו שווים" באימון. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שחקני בית"ר ירושלים עם חולצות "כולנו שווים" באימון/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

כחלק מיום המודעות לאנשים עם מוגבלויות, התאמנו היום שחקני ביתר גשם ירושלים עם חולצות סגולות, הצבע המאפיין את היום, עליהם כתוב "כולנו שווים". באתר הרשמי של הקבוצה נכתב: "אנחנו גאים להיות חלק מהצפת הנושא החשוב ופועלים להמשיך ולהגדיל את כל המסגרות בהם אנו שותפים בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully