וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג המריא לדובאי: "גזענות היא חילול השם"

3.12.2020 / 7:05

אחרי שקיבל את ברכת הדרך מהרב קנייבסקי, בעלי בית"ר המריא לאיחוד האמירויות עם אלי אוחנה ומוני ברוש והתייחס למחאה נגד העסקה: "לא עושים גזענות, בטח שלא בעיר הקודש ובטח לא במשמרת שלי"

משה חוגג ממריא לדובאי/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, המריא הלילה (בין רביעי לחמישי) ביחד עם יו"ר המועדון, אלי אוחנה, המנכ"ל מוני ברוש, החשב חיים נבון ועורך הדין רונן מוזסון לדובאי, שם הם צפויים להתחיל בסדרת פגישות על מנת להגיע להסכם.

משה חוגג בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"לא תהיה גזענות במשמרת שלי". משה חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הבעלים התייחס למו"מ הנרקם ואמר לפני ההמראה: "אני מקווה לסגור עניינים, שום דבר לא סגור עד שזה לא סגור, נראה טוב, נראה שזה מתקדם, נראה שהכוונות שלי ושלו תואמות. בואו לא נקדים את המאוחר, נגיע לשם, נמצה את המשא ומתן, צריך להבין שזה לא בכל מחיר, רק אם זה יעשה טוב למועדון לאורך זמן, לתשתיות של המועדון. היה כסף גדול בבית"ר, לדעתי היה יכול להיות מנוצל טוב יותר, צריך להשקיע מאוד בתשתיות. צריך לראות לכמה זמן, אם המטרות תואמות בהכל, אם כך יהיו הדברים, אני מקווה שיהיה מה להודיע בקרוב".

על המחאות של חלק מהאוהדים נגד העסקה הנרקמת, אמר: "לא התרגשתי מזה שהצטרפתי למועדון, גם לא היום, זה מאוד פיקנטי לדבר על המיעוט, זה באמת מיעוט. זה רק מחזק את הצורך במה שאנחנו עושים. אני אמרתי שהצטרפתי הרבה לפני שידעתי שיהיה שלום כזה או אחר, בעיניי ובעיני הרבנים הגדולים שגזענות זה חילול השם".

עוד בוואלה!

משה חוגג ביקש את ברכת הרב קנייבסקי לעסקת דובאי: "פסק שהמהלך נכון"

לכתבה המלאה
משה חוגג עם אלי אוחנה בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
משה חוגג עם אלי אוחנה ומוני ברוש/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים בשלט תמיכה לבעלים החדש אל חליפה. יח"צ,
שלט התמיכה שנתלה הלילה בבית וגן/יח"צ

"לא עושים גזענות, בטח שלא בעיר הקודש ובטח לא במשמרת שלי. נלחמתי בזה מהיום הראשון ועד האחרון, אנחנו לא נרתעים מזה, כל הגרפיטי שהיו ויהיו, גם השותף הפוטנציאלי מכיר את העניין הזה וזאת חלק מהסיבה שאנחנו צריכים לעשות מעשה ולהראות שמוסלמים ויהודים יכולים לעשות דברים יחד, בלי חשש".

בבית"ר לוקחים בחשבון שאוהדים יגיעו לאימון מחר כדי למחות ותהיה פעילות משטרתית באיזור, הן מבחינת שמירה על הסדר והן מבחינת נהלי עידן הקורונה. בנוסף, תופעל אבטחה של המועדון ומצלמות על מנת לאתר התאגדות וקריאות גזעניות במקרה במידה ויהיו. שחקני הקבוצה יחזרו להתאמן היום עם חולצות סגולות, כהזדהות עם יום העזרה למען אנשים עם מוגבלויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully