וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בבית וגן: קללות למשה חוגג, נהמות לעלי מוחמד

4.12.2020 / 10:22

בזמן שהבעלים מנסה לסכם מכירת 49 אחוז מבית"ר ירושלים בדובאי, כ-100 איש פרצו למתחם, הציתו דגל פלסטין, הפסיקו את האימון וקראו: "מוחמד מת" ו"פאק יו ח'ליפה". המשטרה התערבה, במועדון הגיבו: "אף אחד לא יזיז אותנו מהדרך בה בוחרים הרוב המוחלט של האוהדים"

אוהדי בית"ר ירושלים נגד משה חוגג/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

משה חוגג נחת אמש (חמישי) בדובאי בניסיון לסכם עם השיח' חאמד בן ח'ליפה על רכישת 49 אחוז מבית"ר ירושלים. הבוקר, הופיעו כ-100 מאוהדי הקבוצה מהבירה בבית וגן כדי להביע מחאה על העסקה המתהווה - וזו לא היתה מחאה שקטה. האוהדים קיללו את חוגג, קראו קריאות גזעניות, צעקו לשחקנים "תשימו כאפיה" ושרו "מוחמד מת", "פאק יו ח'ליפה". גם עלי מוחמד ספג נהמות.

אנשי בית"ר ירושלים מיהרו להזמין למקום משטרה ואנשי אבטחה למקרה שהסדר יופר, אולם האוהדים פרצו ללא הפרעה לכר הדשא וגרמו להפסקת האימון. מספר רגעים לאחר מכן, הוצאו מהמתחם על ידי כוחות השיטור והאימון נמשך.

"מודים לרבבות אוהדי הקבוצה על התמיכה הגורפת במהלך שהמועדון מוביל", אמרו הבוקר בבית"ר. "אף גורם, גם לא 70 איש שהגיעו היום, לא יזיזו אותנו מהדרך שבה בוחרים הרוב המוחלט של אוהדי בית"ר. אנחנו גאים במהלכים המתגבשים, נמשיך בהם ונצעיד את המועדון למקום הראוי לנו ולכם".

אוהדי בית"ר ירושלים. יח"צ,
שוב לא שקט. אוהדי בית"ר/יח"צ
אוהדי בית"ר ירושלים. יח"צ,
האוהדים פורצים לדשא/יח"צ
אוהדי בית"ר ירושלים. יח"צ,
אוהדי בית"ר מציתים דגל פלסטין/יח"צ

כזכור, לפני מספר ימים נתלה שלט בטדי ועליו הכיתוב "פאק דובאי". במועדון מיהרו למחוק את הכתובות ומיהרו להבהיר: "אף אחד לא יודע מי עשה את זה, וגם אם זה היה גזען או שניים, הוא לא יזיז אותנו מהדרך שלנו. האמריתיים מודעים להכל ולא יופתעו משום דבר שיקרה כאן על ידי קיצוניים בשום סיטואציה".

חוגג ואוחנה נחתו אמש (חמישי) בדובאי על מנת לסכם על מכירת 49 אחוז מהבעלות על הקבוצה לשיח' חאמד בן ח'ליפה וכבר ערכו פגישת עבודה ראשונה. המגעים של חוגג עם נציגי משפחת המלוכה בדובאי החלו כבר לפני מספר חודשים, אך הבשילו רק בשבועות האחרונים. חוגג כבר טס לדובאי לפני שבוע והחל במו"מ. הבעלים הדגיש לאורך כל המו"מ כי הוא יישאר בעל השליטה עם כ-51 אחוז, אך הדברים עדיין לא סגורים ורק במהלך הימים הקרובים ניתן יהיה לדעת המגעים יבשילו לידי עסקה וחתימה.

"לא התרגשתי מזה שהצטרפתי למועדון, גם לא היום, זה מאוד פיקנטי לדבר על המיעוט, זה באמת מיעוט", התעקש חוגג לפני ההמראה. "זה רק מחזק את הצורך במה שאנחנו עושים. אני אמרתי שהצטרפתי הרבה לפני שידעתי שיהיה שלום כזה או אחר, בעיניי ובעיני הרבנים הגדולים שגזענות זה חילול השם. לא עושים גזענות, בטח שלא בעיר הקודש ובטח לא במשמרת שלי. נלחמתי בזה מהיום הראשון ועד האחרון, אנחנו לא נרתעים מזה, כל הגרפיטי שהיו ויהיו, גם השותף הפוטנציאלי מכיר את העניין הזה וזאת חלק מהסיבה שאנחנו צריכים לעשות מעשה ולהראות שמוסלמים ויהודים יכולים לעשות דברים יחד, בלי חשש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully