וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב שוב פנתה לטימור קצבאיה - שסירב

9.12.2020 / 12:10

בתקשורת הקפריסאית טענו כי הצהובים מוכנים להציע לגאורגי, שהיה מועמד גם בקיץ, שכר גבוה יותר משהוא מרוויח באנורתוזיס, אך זה סירב. דוניס הלחוץ עשוי לפתוח עם ייני מול סיבאספור, שתגיע ארצה ללא שלושה נדבקים בקורונה (חמישי, 22:00, ספורט 1)

צפו בניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על סיבאספור/באדיבות ספורט 1

לחץ שיא במכבי תל אביב לקראת המשחק מול סיבאספור מחר (חמישי, 22:00, ספורט 1), בו תיאבק ישירות מול הטורקים על מקום בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. דווקא כיוון שגם תיקו יספיק לאלופה הישראלית, מד הלחץ הוא במקסימום מאחר שלצהובים יש הרבה מה להפסיד. הטורקים, שהודיעו רגע לפני המראתם לישראל הבוקר כי שלושה משחקניהם עדיין חיוביים לקורונה מבלי לפרסם את שמותיהם, יבואו לבלומפילד עם הגב אל הקיר אחרי שכבר כמעט היו מחוץ למפעל והם יהיו יותר משוחררים.

אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד שלשום, שהצטרף לתיקו נגד קרבאח לפני שבוע, שחקני מכבי תל אביב מבינים שכל העיניים יופנו אליהם, גם אם מי שסופג כעת את מירב הביקורת הוא גאורגיוס דוניס. "המאמן תמיד אשם כי כך זה בכדורגל, אבל אנחנו אלה שמשחקים את המשחק וחייבים קודם לשנות גישה ולשים את כל מה שיש לנו על המגרש", אמר הבוקר אחד השחקנים.

דוניס לא זוכה להערכה גדולה עד כה נוכח התוצאות של מכבי תל אביב. אחרי ההפסד השבוע לאשדוד, האוהדים איבדו בו אמון והטענה של רבים היא שמדובר במאמן לא מספיק איכותי. אתמול שוחח המאמן עם השחקנים והביע את אכזבתו מהאופן בו שיחקו שלשום. היווני התייחס בעיקר לגישה של השחקנים ולוויתור על המשחק כאשר היו כבר ביתרון לפני שאשדוד הפכה את התוצאה.

ובינתיים, בתקשורת הקפריסאית טוענים היום שהצהובים פנו פעם נוספת לטימור קצבאיה, שהוזכר כמועמד עוד לפני הגעתו של דוניס. על פי הדיווח, האלופה הישראלית גיששה אצל מאמן אנורתוזיס פמגוסטה, תהתה האם יסכים לקחת את המושכות אם וכאשר דוניס יפוטר ואפילו היתה מוכנה להציע לו שכר גבוה יותר מזה שמרוויח בקפריסין. עם זאת, שחקן העבר הגאורגי סירב ועל פי דיווחים מתכוון להאריך את חוזהו באנורתוזיס.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. לירון מולדובן
התאכזב בעיקר מהגישה. גאורגיוס דוניס/לירון מולדובן

דוניס שוב מתלבט באשר למערך , גם בשל ההערכה שיש לו כלפי שרן ייני. הקפטן חגג שלשום 34 ואחת הסיבות שדוניס שוקל לשחק עם שלישיית בלמים היא הנוכחות של ייני על המגרש. יחד עם זה עשוי המאמן להמשיך לשחק כמו באשדוד עם שני בלמים בלבד ואז איתן טיבי צפוי לפתוח לצד לואיס הרננדס. מאור קנדיל צפוי לחזור לעמדת המגן הימני אחרי שישב ביציע באשדוד ונח. אנריק סבוריט שהיה מורחק מול קרבאח לפני שבוע יחזור להרכב.

בקרב השחקנים קיימת תחושה שלמרות ההפסד באשדוד, היווני ימשיך עם מרבית השחקנים הקבועים שלו בהרכב ולא יבצע זעזוע גדול מדי.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, לואיס הרננדס, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, דן ביטון, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

עוד בוואלה!

כוכב סיבאספור: "מכבי תל אביב צריכה להתחיל להתפלל, נצא מישראל עם ניצחון"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully