וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב סיבאספור: "מכבי תל אביב צריכה להתחיל להתפלל, נצא מישראל עם ניצחון"

הקאן ארסלן משוכנע שקבוצתו תשיג את הכרטיס לשלב הבא במשחק הגורלי בחמישי: "שלאף אחד לא יהיה ספק - ננצח בתל אביב". עוזר המאמן: "רוצים להשיג ניצחון היסטורי עבור העם הטורקי"

תקציר ה-2:3 של מ.ס. אשדוד על מכבי תל אביב/ספורט1

אם עוד לפני המשחק מול מ.ס. אשדוד שנגמר בהפסד מפתיע 3:2 הראש של מכבי תל אביב היה כבר במשחק המכריע מול סיבאספור ביום חמישי, היום (שלישי), אחרי המשחק, בקבוצה כמובן מרוכזים בהתמודדות שמצפה בעוד יומיים, בה ניצחון יספיק לעלייה לשלב הבא.

בזמן שמכבי תל אביב מלקקת את הפצעים אחרי ההפסד, גם יריבתה סיבאספור מאוכזבת אחרי משחק ליגה שהסתיים ב-1:1 מול טרבזונספור. בדומה לצהובים, גם הטורקים כעת עם הראש למשחק החשוב, בו הם משוכנעים שהם ינצחו וישיגו את הכרטיס לשלב הבא בליגה האירופית.

שחקני סיבאספור. GettyImages
יחגגו בתל אביב? שחקני סיבאספור/GettyImages

"ברור שרצינו לנצח את מכבי תל אביב אצלנו בבית", אמר הקשר הוותיק הקאן ארסלן. "אבל שלאף אחד לא יהיה ספק - אנחנו ננצח בתל אביב. מכבי תל אביב צריכה להתחיל להתפלל".

"אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ממכבי תל אביב", אמר עוזר המאמן בולנט אלבאירק. "אין לי ספק שהיינו מנצחים במשחק הראשון אם לא היו לנו חיסורים בסגל, אבל גם עם חיסורים אנחנו טובים יותר. בכל מקרה, אנחנו לא מתלוננים. אני מקווה שנצא מתל אביב עם ניצחון היסטורי עבור העם הטורקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully