וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר לראות את זה בעיניים שלו": סקוט ברוקס ממשיך להתלהב מדני אבדיה

הישראלי נפגע בברכו באימון וושינגטון אך יהיה כשיר להמשך ההכנה, מאמנו מרוצה: "יש לו IQ גבוה ותשוקה להשתפר". ב"אתלטיק" הביעו ספקות

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון ממשיכה בהכנותיה לקראת עונת 2020/2021 שכבר נמצאת בפתח. לאחר האימון הערב (שלישי) נשאל סקוט ברוקס לגבי החמישייה שלו ואישר שארבע מתוך חמש העמדות סגורות: ראסל ווסטברוק יפתח ב-1, בראדלי ביל ב-2, רוי האצ'ימורה ב-4 ותומאס בריאנט ב-5. "עמדה 3 תהיה פלואידית", אמר, ונקב בשמם של דני אבדיה, טרוי בראון ואייזק בונגה כמועמדים למלא אותה, כשגם דאוויס בטראנס וג'רום רובינסון עשויים לקבל דקות בעמדת הסמול פורוורד.

ברוקס סיפר שאבדיה נפגע בברכו במשחקון האימון הפנימי, אך יהיה כשיר להמשך האימונים מחר. המאמן שיבח את מה שראה עד כה מהישראלי הצעיר ואמר: "הרבה פעמים קשה להשתלב כרוקי, אבל אפילו לא פעם אחת הייתי צריך לקחת אותו הצידה ולוודא שהוא מבין. יש לו IQ גבוה ותשוקה להשתפר, אפשר לראות את זה בעיניים שלו כשהוא מדבר איתך".

במגזין "פורבס" פרסמו הערב כתבה מקיפה אודות אבדיה, ובפרט אודות טכנולוגיית הבינה המלאכותית "פיקסלוט", בה השתמשה מכבי תל אביב, המאפשרת מעקב רחב אחרי כל אספקט של השחקנים באימונים ובמשחקים. אופיר פרנק, המנהל הטכנולוגי של הצהובים, סיפר כי אבדיה "היה מגיע בשעות משוגעות. עבורו, הקליפים הללו היו הזדמנויות ללמוד את ההופעות שלו והוא נכנס לזה - שינויים קטנים, תנועה טובה יותר, זריקה נקיה יותר, זווית טובה יותר להתרומם לזריקה. הדברים הקטנים שהופכים אותך לשחקן טוב יותר. אין הרבה שחקנים בגילו עם התשוקה והסבלנות כדי לעשות את זה. הוא תמיד כיוון גבוה".

ב"אתלטיק" סקרו ביממה האחרונה את רוב קבוצות ה-NBA, וכעת הגיעה תורה של הקבוצה מהבירה. העיתונאי הבכיר ג'ון הולינג'ר, שעבד גם בצוות הניהולי של ממפיס בעבר, התייחס בין היתר לצירופו של דני אבדיה ולא נשמע נלהב יתר על המידה. "יש לו הרבה מעריצים, אז לא נמהר להעביר ביקורת, אבל הדמיון שלו לרוי האצ'ימורה מדאיג", כתב העיתונאי האמריקאי. "שניהם פורוורדים גדולים עם המון הייפ, אבל יש דאגות שהמספרים שלהם לא תואמים את כל הרעש. הקליפים של אבדיה מפתים, אבל נצטרך לראות כיצד היכולת שלו בליגה הישראלית החלשה תתורגם למשחק NBA - והאם אחוזי העונשין האיומים שלו לא יחסלו אותו".

אבדיה, נזכיר, רשם בעונה שעברה 55 אחוז מהעונשין במסגרת היורוליג. בליגת העל דייק ב-58 אחוז מהקו בעונה הסדירה. האצ'ימורה, לעומת זאת, נבחר גם הוא במקום התשיעי על ידי וושינגטון, בדראפט 2019, וסיפק עונת רוקי סבירה אותה סיים עם ממוצעים של 13.5 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק.

לטענת הולינג'ר, וושינגטון צריכה להשקיע יותר בפיתוח טרוי בראון - הבחיר ה-15 בדראפט 2018, שהעמיד אשתקד ממוצעים של 10.4 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק, וככל הנראה יפתח את העונה כסמול פוורוורד המוביל של סקוטי ברוקס. "משום מה הם מסרבים להעניק לו תפקיד משמעותי, למרות שהוא רק בן 21 והוא הסיכוי הטוב ביותר שלהם לשחקן כנף טוב בשני צידי המגרש. הוא לא אתלט גדול או קלע מצוין, אבל הוא יכול להוביל כדור, ליצור מהלכים בשביל אחרים והוא שומר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully