וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק: "יש הרבה היסטוריה כאן, נעשה דברים גדולים"

חברו החדש לקבוצה של דני אבדיה ערך מסיבת עיתונאים בזום והתייחס לחבריו החדשים: "אני מעריץ של בראדלי ביל, נרגש לשחק איתו"

דני אבדיה מנצח את סקוט ברוקס בהתערבות/מתוך הטוויטר של וושינגטון

כוכבה החדש של וושינגטון וויזארדס ראסל ווסטברוק ערך את הופעתו הציבורית הראשונה הלילה (שבת) כשחקן הקבוצה והתייחס לשמועות ולביקורות סביבו. חברו החדש של דני אבדיה, שנחת בבירת ארצות הברית כחלק מעסקת הטרייד במסגרתה עשה ג'ון וול את הדרך הארוכה ליוסטון רוקטס ענה לשאלות העיתונאים ואף סיפק הצהרת כוונות לקראת העונה שבפתח.

"אני איש שעומד במילה שלו, כך שאם אמרתי שאני הולך לגמול לקהילה ולעשות עבורה דברים גדולים, אז אני מתכוון לעשות את זה", אמר ווסטברוק במסיבת עיתונאים שנערכה בזום. "יש כל כך הרבה היסטוריה אפרו-אמריקאית במקום הזה, ואני עוד בודק כיצד אוכל לעשות את המיטב כדי להשפיע בצורה כמה שיותר חיובית על הקהילה".

שחקן וושינגטון וויזארדס ראסל ווסטברוק. צילום מסך, צילום מסך
נרגש לשחק לצד בראדלי ביל. ווסטברוק/צילום מסך, צילום מסך

ווסטברוק נשמע מעט פילסופי בקשר לשאיפותיו בוויזארדס: "המטרה שלי היא לעמוד על הערכים של הארגון, הערכים של האנשים כאן, בשבילי זה דבר גדול. אתה זוכה לשחק כדורסל מקצועני לפרק זמן קצר בחייך, אבל מערכות היחסים שאתה מרוויח בזמן שאתה משחק, האנשים שאתה פוגש, זה נשאר לכל החיים".

לגבי שיתוף הפעולה הצפוי עם בראדלי ביל: "במשך השנים, כששיחקתי נגדו וצפיתי בו משחק הפכתי למעריץ גדול שלו. הוא כמו רוצח שקט, אבל ברגע שהמשחק מתחיל, הוא מתחיל לעשות את שלו. אני פשוט נרגש מכך שאני עומד לשחק לצדו ואנסה לעזור לקבוצה בכל דרך שאוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully