וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דני אבדיה מנצח את מאמנו סקוט ברוקס בהתערבות

עודכן לאחרונה: 4.12.2020 / 22:20

הרוקי היה צריך לזרוק מחצי מגרש ולפגוע רק בטבעת או שיפסיד למאמנו 20 דולר. בראדלי ביל: "הוא קשוח ויש לו רגש עם הכדור"

דני אבדיה מנצח את סקוט ברוקס בהתערבות/מתוך הטוויטר של וושינגטון

וושינגטון פותחת היום את אימוניה לקראת עונת 2020/21 אחרי שכל שחקניה עברו בדיקת קורונה בשעה מוקדמת כדי להתחיל את האימונים כבר היום ולא להמתין ליום ראשון. מי שאותגר כבר באימון הראשון הוא דני אבדיה, שקיבל אתגר ממאמנו סקוט ברוקס. הרוקי של הוויזארדס היה צריך לזרוק מחצי מגרש ולפגוע רק בטבעת או שהוא יפסיד 20 דולר למאמן. אבדיה הצליח לעמוד במשימה ושמר את הכסף אצלו. את כל האתגר הזה אבדיה היה צריך לעשות בעזרת יד שמאל החלשה שלו.

בראדלי ביל נשאל לגבי דני אבדיה אחרי האימון הראשון איתו ואמר: "הוא קשוח מאוד והוא גדול וחזק. הוא יכול לקלוע טוב מאוד, יש לו מגע טוב בכדור. אנחנו הולכים לזרוק אותו אל האש ולראות מה הוא יכול לעשות".

מעבר לאימון הבכורה של דני אבדיה, כמובן שהנושא הבוער הוא צירופו של ראסל ווסטברוק במקום ג'ון וול, שהגיע אל מתחם האימונים כדי להיפרד מחבריו בחמישי. המנהל המקצועי של הוויזארדס טומי שפרד אמר על המהלך: "ג'ון וול הוא אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון. הוא מישהו שיקר מאוד לליבי והיו לנו זמנים כל כך יפים ביחד. המשפחה של ג'ון היא המשפחה שלי, זה היה טרייד קשה מאוד מבחינה אישית עבורי. אני רוצה להצדיע לג'ון וול על זה שהוא אחד האנשים הנהדרים שפגשתי, יש לו לב ענק. נתגעגע אליו ואנחנו מאחלים לו בהצלחה. לגבי ווסטברוק, אני שמח שהצלחנו לצרף את אחד הגארדים הטובים ב-NBA. אתה צריך לוותר על אחד הגארדים הטובים בליגה כדי לקבל את אחד הטובים".

מאמן וושינגטון סקוט ברוקס, שאימן את ווסטברוק גם באוקלהומה סיטי, סיפר שראה אותו לראשונה באימון לפני דרפאט 2008 ואמר: "מעולם לא ראיתי שחקן דינמי כמו מה שהוא הראה באותו יום. אני אוהב מאוד את האינטנסיביות במשחק שלו". ברוקס אמר שהוא שאל פעם את ווסטברוק למה הוא כל כך כועס במהלך משחקים והרכז ענה לו: "המאמן, אני לא אוהב 58 רכזים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully