וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: 0:3 ליובנטוס בקאמפ נואו, ר.ב. לייפציג עלתה על חשבון מנצ'סטר יונייטד

רונאלדו כבש בפנדלים (13, 52) את שעריו הראשונים מול בארסה באלופות, הגברת הזקנה עלתה לשמינית הגמר מפסגת הבית, מסי וחבריו שוב אכזבו והסתפקו במקום השני. השדים האדומים הפסידו 3:2 בגרמניה, על אף קאמבק מאוחר שלא הספיק. הופסק המשחק בין פ.ס.ז' ובשאקשהיר

תקציר: ליברפול - וולבס 0:4/ספורט 1

המחזור השישי והאחרון בבתים ה'-ח' של ליגת האלופות נערך הערב (שלישי) והביא איתו דרמה אחת חריגה בדמות המשחק בין פריז סן ז'רמן ואיסטנבול בשאקשהיר, שהופסק בשל סערה גזענית. על כר הדשא חגגה ר.ב. לייפציג עם 2:3 גדול על מנצ'סטר יונייטד, ועלתה על חשבונה לשמינית הגמר. יובנטוס הביסה את ברצלונה 0:3 בקאמפ נואו והשתלטה על פסגת הבית, כשכריסטיאנו רונאלדו סיפק נוקאאוט לליאונל מסי עם צמד מהנקודה הלבנה.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
ברוך השב לקאמפ נואו. רונאלדו/רויטרס
אוהדי צ'לסי. רויטרס
אוהדי צ'לסי החלו לשוב לסטמפורד ברידג'/רויטרס

בית ה'

צ'לסי - קרסנודאר 1:1

הבלוז כבר הבטיחו לפני שבועיים את העלייה לשמינית הגמר ואחרי שהביסו 0:4 את סביליה במחזור שעבר בחוץ הם גם הבטיחו את ראשות הבית. מנגד, הניצחון של קרסנודאר על ראן במחזור שעבר הבטיח לה את הכרטיס לליגה האירופית. לכן, היה זה משחק לפרוטוקול, בו שילב פרנק למפארד חלק ממחליפיו. רמי קאבלה העלה את האורחת ליתרון מפתיע בדקה ה-24, ז'ורז'יניו דאג להשוות לבלוז מהנקודה הלבנה שלוש דקות לאחר מכן.

ראן - סביליה 3:1

האנדלוסים התאוששו בגדול מההפסדים לצ'לסי וריאל מדריד, במשחק נוסף שהיה לפרוטוקול בלבד. ז'ול קונדה העלה את סביליה ליתרון בדקה ה-32, עם בעיטה מפתיעה בנגיעה אחת מקצה הרחבה, הישר לרשת העליונה. יוסף אן נייסרי הכפיל עם נגיחה עוצמתית בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ובדקה ה-81 השלים צמד. ז'ורז'יניו רוטר בן ה-18 צימק בפנדל בדקה ה-86.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא כוחות. מסי ורונאלדו/רויטרס

בית ז'

ברצלונה - יובנטוס 3:0

אחרי הגרלת ליגת האלופות דיברו על המשחק הזה כאחד מרגעי השיא של ליגת האלופות, בעיקר בשל המפגש בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו. לאחר שהחמיץ המפגש הראשון בין הקבוצות בשל נגיף הקורונה, שב CR7 לעניינים - ועוד איך שב: רונאלדו כבש את שערו הראשון מול ברצלונה בליגת האלופות, השלים צמד מהנקודה הלבנה והצעיד את הגברת הזקנה לניצחון יוקרתי, הגם שלא מאוד חשוב. בזכותו השתלטה יובה על פסגת הבית, בעוד בארסה עלתה לשמינית הגמר מהמקום השני. מסי ששב ל-11 היה חלש, כמו רוב חבריו לקבוצה ורונאלד קומאן שוב צריך לתת את הדעת על עוד הופעה רעה של סגנית האלופה הספרדית - בפרט של החלק האחורי.

רונאלד אראוחו ספק-הכשיל את כריסטיאנו רונאלדו ברחבה, הפורטוגלי הוא כמובן זה שניגש לבעוט את הפנדל וקבע 0:1 לאורחת בדקה ה-13. בדקה ה-20 הפך את זה ווסטון מקני ל-0:2, כשקיבל הגבהה מחואן קואדרדו ובחצי-מספרת המשיך פנימה נהדר. בדקה ה-52 השלים רונאלדו צמד מהנקודה הלבנה, הפעם לאחר נגיעת יד של קלמן לנגלה ברחבה. גריזמן כמעט הצליח לצמק בדקה ה-58, אך הנגיחה שלו ננעצה במשקוף. שבע דקות לאחר מכן ניסה מסי את מזלו, אולם הבעיטה שלו נהדפה על ידי ג'אנלואיג'י בופון הבלתי נגמר. בדקה ה-75 מצא גם לאונרדו בונוצ'י את הרשת, כשדחק פנימה אחרי ערבובייה ברחבה, אולם השער נפסל על ידי מערכת ה-VAR בטענת נבדל.

דינמו קייב - פרנצווארוש 0:1

המארחת השיגה את הכרטיס לליגה האירופית בקרב ישיר על המקום השלישי, בו גם תיקו היה מספיק לה. דניס פופוב כבש לקייב בדקה ה-60, כשנגח פנימה כדור חופשי מאגף שמאל.

שחקן ר.ב. לייפציג אנחליניו. רויטרס
הצגה של לייפציג. אנחליניו חוגג/רויטרס
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד. רויטרס
הפנים אומרות הכל. רשפורד/רויטרס
פייר וובו עוזר מאמן איסטנבול בשאקשהיר מתווכח עם השופט אובידיו הטגאן. רויטרס
רגע יוצא דופן בצרפת. וובו עם השופט הרביעי/רויטרס

בית ח'

ר.ב. לייפציג - מנצ'סטר יונייטד 2:3

ה-משחק של הערב היווה נוקאאוט גדול של המארחת, שידעה שהיא חייבת ניצחון כדי להעפיל על חשבון השדים האדומים לשמינית הגמר - וזה בדיוק מה שעשתה. האורחת שחסרה את אדינסון קבאני, אנתוני מרסיאל ופרד המשיכה את העונה המאכזבת שלה, וכעת ניתן רק להניח שמעמדו של אולה גונאר סולשיאר יהפוך מעורער מתמיד - ובעוד ארבעה ימים מחכה לו דרבי אכזרי מול מנצ'סטר סיטי. לייפציג, מצידה, חוגגת ניצחון גדול, אף שחסרה הבלם הטוב ביותר שלה, דאיו אופמקאנו המוצהב, ומעפילה לשלב הבא בצדק רב.

המארחת פתחה בצורה מושלמת ומצאה את הרשת כבר בדקה השנייה, כשמרסל סאביצר מצא את אנחליניו שבנגיעה אחת בעט כדור חד, חזק ושטוח כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-13 עבר לתפקיד המבשל, כשהגביה לרחבה וראה את אמאדו היידרה ממשיך מהאוויר בדרך ל-0:2 גדול. סולשיאר הנואש הקים מהספסל את פול פוגבה ודוני ואן דה בייק, אך זה לא עזר ובדקה ה-69 הצטרף ג'סטין קלייברט לחגיגה כשניצל שגיאה גדולה בהגנה ומקרוב קבע 0:3. בדקה ה-80 צימק ברונו פרננדש מהנקודה הלבנה ושתי דקות לאחר מכן החזיר פוגבה את התקווה לשדים האדומים, כשנגח פנימה והוריד ל-3:2 בלבד - אך לא יותר.

פריז סן ז'רמן - איסטנבול בשאקשהיר 0:0 (הופסק)

כזה דבר עוד לא ראינו: בדקה ה-14 עוזר מאמן האורחת שחקן העבר פייר וובו טען לקריאות גזעניות מצד השופט הרביעי. המשחק הופסק לדקות ארוכות, ובדקה ה-23 החליטו שחקני בשאקשהיר לעזוב את כר הדשא במחאה. גם הניסיונות לחדש את המשחק לא עלו יפה, והוא ייערך מחר בערב. לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully