וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק בביקורת על הקיצוניים שלו: "רק קומאן מתפקד כרגע"

מאמן באיירן רמז על חוסר שביעות רצון מגנאברי, קוסטה וסאנה. נוייר: "מרוצים מה-3:3 מול לייפציג". נאגלסמן: "משחק שנותן ביטחון"

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:3/ספורט 1

באיירן מינכן ור.ב. לייפציג נפרדו אתמול (שבת) ב-3:3 נהדר במסגרת המחזור העשירי בבונדסליגה. כריסטופר אנקונקו (19), ג'סטין קלויברט (36) ואמיל פורסברג (48) כבשו לשוורים, ג'מאל מוסיאלה המחליף (30) ותומאס מולר (34 ו-75) כבשו לזכות הטרבליסטית, שנותרה במקום הראשון עם 23 נקודות. מי שהצטיין היה קינגסלי קומאן, שנמצא בכושר נהדר ובישל את שלושת השערים של באיירן.

האנזי פליק מאמן באיירן מינכן. רויטרס
מעביר ביקורת על הקיצוניים שלו. פליק/רויטרס

מאמן באיירן האנזי פליק שלח אחרי המשחק מסר לסרג' גנאברי, לירוי סאנה ודוגלאס קוסטה כשאמר: "יש לנו ארבעה קיצוניים איכותיים מאוד. כרגע, חייבים לומר שקינגסלי קומאן הוא זה שקובע את הטון ומספק איום לשער ובישולים. אני דורש את הרמה הזו מכולם. היה לו משחק נהדר. יש מעט מאוד בעמדה הזו שיש להם את האיכויות שלו". פליק החמיא גם למוסיאלה בן ה-17: "לא הייתה לנו שליטה בכדור בתחילת המשחק. זה השתנה כשג'מאל נכנס. הוא תמיד משתחרר ומבקש את הכדור. הוא רק בן 17 ובכל זאת מראה בגרות".

על המשחק עצמו אמר פליק: "היה משחק מטורף. אנחנו צריכים להיות מרוצים. חשוב מאוד שלא הפסדנו. היה משחק פרוע. אסור שפורסברג יהיה חופשי ברחבה כמו שהוא היה בשער השלישי. אבל צריך גם להחמיא ללייפציג ששיחקה טוב". פליק התייחס ללירוי סאנה ואמר: "אנחנו צריכים להשתפר כקבוצה. אני לא מבק שחקנים באופן אישי".

שוער באיירן מנואל נוייר אמר: "היה משחק נהדר עבור הצופה הנייטרלי. בסופו של דבר אנחנו יכולים לחיות עם נקודה. לפני המשחק לא הייתי מסתפק בנקודה, אבל אחרי המשחק אני בהחלט לוקח את הנקודה".

מאמן לייפציג יוליאן נאגלסמן אמר: "היה משחק מרתק. שתי הקבוצות השקיעו המון ושיחקו טוב. אני מרוצה מאוד מהנקודה. מגיעות לקבוצה הרבה מחמאות על הצורה בה היא שיחקה. שני השערים שספגנו במחצית הראשונה הרגיזו אותי מאוד, אבל בסופו של דבר זו האיכות של באיירן. ההופעה הערב נותנת לנו ביטחון לקראת המשחק מול מנצ'סטר יונייטד".

אמיל פורסברג אמר: "היה משחק ברמה גבוהה מאוד עם שתי קבוצות שבאו כדי לשחק ולנצח. היה יכול להיות נחמד לשבת ביציע ולצפות במשחק כזה. בשביל משחקים כאלה אנחנו חיים. ברור שאנחנו מרגישים ברגליים את עומס המשחקים, אבל אני חי כדורגל ורוצה לשחק בכל יום. אנחנו קבוצה טובה שתמיד חושבת בצורה חיובית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully