וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:3 את לידס ועלתה זמנית למקום הראשון

הבלוז פיגרו מול העולה החדשה אך ז'ירו (27), זומה (61) ופוליסיץ' (90+2) סידרו ללמפארד מהפך ואת הפסגה. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את ווסטהאם. מנצ'סטר סיטי לא ביצעה אפילו חילוף אחד ב-0:2 על פולהאם

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:1/ספורט 1

ארבעה משחקים פותחים היום (שבת) את המחזור ה-11 בפרמיירליג, לאחר שהמשחק בין אסטון וילה וניוקאסל שהיה אמור להיערך בשישי נדחה בשל התפרצות קורונה בקרב המאגפייז. צ'לסי עלתה באופן זמני לראש הטבלה לאחר שניצחה 1:2 את לידס. מנצ'סטר יונייטד הפכה ל-1:3 מול ווסטהאם וחגגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, מנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון שני ברציפות עם 0:2 מול פולהאם, ובמשחק המוקדם נפרדו ברנלי ואברטון ב-1:1.

שחקנה של צ'לסי קורט זומה חוגג עם טיאגו סילבה. רויטרס
צ'לסי עם ניצחון שמיני בתשעה משחקים. זומה חוגג עם טיאגו סילבה/רויטרס

צ'לסי - לידס 1:3

הבלוז ממשיכים במומנטום ולאחר ה-0:4 המרשים על סביליה בליגת האלופות, רושמים השחקנים של למפארד ניצחון שמיני מתוך תשעת משחקיהם האחרונים. זה התחיל לא טוב מבחינת צ'לסי, כשפטריק במפרוד העלה את העולה החדשה ליתרון כבר בדקה ה-4, אך כובש הרביעייה מול סביליה אוליבייה ז'ירו המשיך בכושרו הנפלא והשווה עם שערו החמישי בשני משחקים (27). קורט זומה הפך בדקה ה-61 וכריסטיאן פוליסיץ' קינח בתוספת הזמן לאחר בישול של ורנר. צ'לסי בפסגת הפרמיירליג לפחות עד משחקה של טוטנהאם מול ארסנל.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם פול פוגבה. רויטרס
שער ראשון שלו העונה בליגה. פול פוגבה/רויטרס

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:1

השדים האדומים שחזרו את התוצאה בה הפסידו לפריז סן ז'רמן בליגת האלופות באמצע שבוע, והם התקדמו לפחות זמנית למקום הרביעי בזכות ניצחון ליגה רביעי ברציפות. ווסטהאם, שהקדימה את מנצ'סטר יונייטד ערב המחזור, רצתה ניצחון רביעי משלה וגם הוליכה משער של תומאס סוצ'ק בדקה ה-38 אחרי בישול בנגיחה של דקלן רייס בכדור קרן, אבל לאחר ההפסקה נכנסו ברונו פרננדש ומרכוס רשפורד שהובילו לשינוי. הפורטוגלי בישל בדקה ה-65 לפול פוגבה שסובב נהדר את שער הליגה הראשון שלו, ואחרי שלוש דקות מייסון גרינווד הסתובב ברחבה וירה את השני. רשפורד חתם בדקה ה-78 אחרי כדור עומק נפלא של חואן מאטה ויונייטד הפכה לקבוצה השנייה בתולדות הפרמיירליג (אחרי לידס ב-2001) שמבקיעה שני שערים או יותר בתשעה משחקי חוץ רצופים.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סטרלינג חוגג את השער שלו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 0:2

אחרי משחק סוער ועצבני מאוד מול פורטו בליגת האלופות, חזרה הקבוצה של פפ גווארדיולה אל הליגה ושם הלך לה נוח וטוב יותר. מנצ'סטר סיטי עם ניצחון שני ברציפות, בעוד פולהאם החלשה נעצרה אחרי הניצחון המפתיע על לסטר במחזור שעבר.

ראחים סטרלינג העלה את המארחת ליתרון בדקה החמישית עם סיומת מדויקת וטובה אחרי מסירת עומק של קווין דה בראונה. סיטי קיבלה פנדל בדקה ה-25 אחרי נגיעה רכה מאוד של יואכים אנדרסן בסטרלינג ברחבה. קווין דה בראונה בעט כעבור דקה את השני פנימה וקבע 0:2, במשחק בו גווארדיולה לא ביצע אפילו חילוף אחד.

משחק נוסף:

ברנלי - אברטון 1:1
לברנלי: רובי בריידי (3). לאברטון: דומיניק קלברט-לואין (45+3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully