וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ור.ב. לייפציג נפרדו ב-3:3 מרתק

אנקונקו (19), קלויברט (36) ופורסברג (48) כבשו לשוורים, מוסיאלה (30) ומולר (34 ו-75) לבווארים, קומאן בישל שלוש פעמים

תקציר: חגיגת השערים של מחזור בונדסליגה, באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:3/ספורט 1

המחזור העשירי בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם 1:3 של הרטה ברלין מול אוניון בדרבי. בשבת באיירן מינכן סיימה ב-3:3 נהדר מול ר.ב. לייפציג במשחק הצמרת. בורוסיה דורטמונד, נטולת ארלינג הולאנד, שוב אכזבה וסיימה ב-1:1 מול איינטרכט פרנקפורט. בורוסיה מנשנגלדבאך סיימה ב-2:2 מול פרייבורג לפני המשחק מול ריאל מדריד בליגת האלופות.

קשישטוף פיונטק שחקן הרטה ברלין. רויטרס
צבע את ברלין בכחול. פיונטק חוגג/רויטרס

הרטה ברלין - אוניון ברלין 1:3

הקבוצה של ברונו לבאדיה עם ניצחון חשוב מאוד ובעיקר מתוק מאוד מול היריבה העירונית. זה בסך הכול הניצחון השלישי של הרטה ברלין והוא מגיע שבוע אחרי ה-0:0 הטוב מול באייר לברקוזן בחוץ.

אוניון ברלין כבשה ראשונה ועלתה ליתרון בדקה ה-20 עם בעיטה מדויקת מאוד של טאיוו אווניאי אחרי מסירת עומק של מרכוס אינגברטסן וזה 0:1. האורחת נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-23 אחרי שרוברט אנדריך הלך עם הרגל גבוה ולא שם לב לשחקן הרטה שעמד מולו, זה נגמר עם כניסה קשה מאוד וכרטיס אדום. ברונו לבאדיה המאוכזב הכניס את קשישטוף פיונטק במחצית וקיבל תמורה. זה התחיל בדקה ה-51 כשמתאוס קוניה בעט ונעצר אצל השוער, אבל פטר פקאריק הגיע ראשון אל הכדור החוזר ובעט בחוכמה נגד כיוון התנועה של השוער ופנימה את ה-1:1. פיונטרק השלים מהפך בדקה ה-74 אחרי שקיבל את הכדור מג'באיירו דילרוסון (שנכנס יחד איתו) ובעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה והלך פנימה, 1:2. הפולני כבש עוד אחד ויפה יותר כעבור שלוש דקות וקבע 1:3 בדרבי. אם ההפסד לא כאב מספיק לאוניון, אז ה-כוכב שלה מקס קרוזה נפצע בשניות האחרונות של המשחק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו בתקציר: הרטה ברלין - אוניון ברלין 1:3

תקציר: הרטה ברלין - אוניון ברלין 1:3/ספורט 1
ג'יו ריינה שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
השער שלו לא הספיק ודורטמונד שוב אכזבה. ריינה/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 1:1

הצהובים-שחורים לא ניצחו בפרנקפורט מאז ספטמבר 2013 וגם הפעם לא הצליחו לעשות את זה כשהם רושמים משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות ונראים בדרך לעוד עונה די סתמית. פרנקפורט עם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון והיא יכולה להרגיש די מאוכזבת אחרי שכבר הובילה. דאיצ'י קמאדה העלה את הנשרים ליתרון בדקה התשיעית אחרי מסירת עומק של לא אחר מאשר מרטין הינטרגר, ג'יו ריינה איזן בדקה ה-56 עם שער יפה, אבל לא יותר מזה ודורטמונד שוב מאכזבת. יוסופה מוקוקו קיבל דקות משמעותיות אחרי שנכנס בפתיחת המחצית השנייה במקום מחמוד דאהוד.

צפו בתקציר: איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 1:1

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 1:1/ספורט 1
אמיל פורסברג שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
פורסברג ולייפציג כבר הובילו 2:3, אבל שמטו את זה/רויטרס

באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:3

איזה משחק מרתק קיבלנו באליאנץ ארנה ובפעם הרביעית ברציפות שתי הקבוצות הללו נפרדו ללא הכרעה בליגה. התיקו הזה קבע סטטוס קוו בצמרת כיוון שגם בורוסיה דורטמונד לא הצליחה לנצח. באיירן מינכן נותרה ראשונה עם 23 נקודות כשלייפציג שתי נקודות מתחתיה. הקבוצה של יוליאן נאגלסמן, שניצחה 3:4 דרמטי את איסטנבול בשאקשהיר בליגת האלופות רק ביום רביעי, עברה שני משחקים מתישים ועכשיו מחכה לה משחק מכריע מול מנצ'סטר יונייטד ביום שלישי.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-19: אמיל פורסברג הכניס מסירת עומק לכריסטופר אנקונקו, שעבר את מנואל נוייר ובעט פנימה את ה-0:1. באיירן לא נשברה והצליחה לחזור מהר. ג'מאל מוסיאלה, שרק נכנס כמחליף בדקה ה-25 אחרי שחאבי מרטינס נפצע, כבש שער יפה אחרי בישול של קינגסלי קומאן בדקה ה-30. תומאס מולר השלים את המהפך בדקה ה-34 אחרי בישול נוסף של קומאן וזה 1:2. ג'סטין קלויברט קבע 2:2 בדקה ה-36 אחרי בישול של אמאדו האידרו. פורסברג כבש שער נגיחה נדיר מבחינתו אחרי בישול של אנחליניו וזה 2:3 גדול ללייפציג בדקה ה-48. מולר השלים צמד וקבע 3:3 בדקה ה-75 אחרי בישול שלישי של קומאן, שרשם משחק אישי נהדר.

צפו בתקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:3

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:3/ספורט 1
תומאס מולר שחקן באיירן מינכן עם קינגסלי קומאן. Alexander Hassenstein, GettyImages
מולר כבש צמד, קומאן בישל שלושה, אבל זה לא הספיק/GettyImages, Alexander Hassenstein

משחקים נוספים

פ.צ. קלן - וולפסבורג 2:2
לקלן: יאן תילמן (18), אונדריי דודה (43), לוולפסבורג: מקסימיליאן ארנולד (29), ואוט וחהורסט (47)

ארמיניה בילפלד - מיינץ 1:2
לבילפלד: מנואל פריטל (21), ריטסו דואן (31), למיינץ: קווין שטוגר (82)

פרייבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2
לפרייבורג: פיליפ לינהארט (32), וינצ'נזו גריפו (49, פנדל), לגלדבאך: ברל אמבולו (23), אלסאן פלאה (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully