וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה: "צריך להיות יצירתי כדי להשאיר את מסי. כסף לא ישכנע אותו"

המועמד לנשיאות ברצלונה הסביר כיצד ינסה להשאיר את הכוכב הגדול במועדון הפאר הקטאלני: "הוא יישאר אם יבטיחו לו קבוצה תחרותית שמסוגלת שוב לזכות בליגת האלופות. נעשה את כל מה שצריך על מנת שהוא ימשיך איתנו"

תקציר: טוטנהאם - ארסנל 0:2/ספורט 1

ליאו מסי המשיך את העונה העגומה שלו עד כה עם עוד משחק חלש מאוד שהסתיים בהפסד של ברצלונה, 2:1 בחוץ מול קאדיס העולה החדשה. כידוע, מסי כמעט עזב בקיץ האחרון אך נשאר בסופו של דבר למרות חוסר שביעות רצון מופגן ולא מוסתר מההנהלה ומי שעמד בראשה ג'וספ מריה ברתומאו.

אלא שהבחירות לנשיאות המועדון בינואר הקרוב עשויות לשנות את התמונה ולשכנע את מסי להאריך חוזה ולסיים את הקריירה במועדון הבוגרים היחיד שבו הוא שיחק. ז'ואן לאפורטה, מי ששימש כנשיא בתחילת הקריירה המופלאה של הארגנטינאי ויתמודד שוב לנשיאות בינואר, התייחס לתוכנית שלו כיצד להשאיר את הכוכב הגדול במועדון.

לאפורטה, שעד לפני שבוע נשמע מסוייג יותר לגבי מסי, אמר אמש: "אני חוזר. מסי הוא השחקן הטוב בעולם וכנראה הטוב בהיסטוריה. אנחנו יודעים שמסי אוהב את ברצלונה והוא הוכיח את זה כמה פעמים. נוח לו בעיר הזו ובמועדון. אני אעשה את כל מה שצריך כדי להשאיר אותו במועדון".

נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן לאפורטה עם ליאונל מסי ב-2010. David Ramos, AP
ישתפו שוב פעולה בברצלונה? מסי ולאפורטה בתקופה יפה יותר/AP, David Ramos

לשאלה כיצד ישכנע את מסי להישאר, אמר לאפורטה: "צריך להיות יצירתי. כסף זה לא מה שמוביל את מסי. אנחנו חייבים לשכנע אותו שברצלונה תהיה קבוצה תחרותית, שמסוגלת לזכות שוב בליגת האלופות. זה הכרחי והרבה יותר ערכי עבור ליאו".

מסי סובל העונה מנפילה חדה מאוד במספרים שלו והכוכב שהעמיד מספרים לא אנושיים בשנים האחרונות, נראה לפתע כמו עוד שחקן מן המניין. מסי כבש העונה שבעה שערים בלבד ב-13 משחקים, חמישה מהם בפנדלים והשניים האחרים היו במשחקים שברצלונה כבר הובילה (בטיס ואוסאסונה). ברצלונה אומנם מטיילת בליגת האלופות, אבל הניצחונות החלקים מול דינמו קייב ופרנצווארוש הושגו דווקא בלעדיו.

שתי הקבוצות עיקריות הוזכרו כמועמדות לקלוט את מסי אם אכן יעזוב: מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן. שני המועדונים הללו עשירים מאוד ולא יתקשו לעמוד בשכרו של מסי, שישמח להתאחד עם גווארדיולה באנגליה או אם ניימאר בצרפת. האם לאפורטה יהיה זה שישכנעו להישאר? עוד נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully