וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר הנהלת ברצלונה: "זה היה מאוד מועיל אם היינו מוכרים את מסי בקיץ"

קרלס טוסקטס סיפק ציטוטים מפתיעים לגבי הכוכב: "היינו מקבלים הרבה כסף וחוסכים המון". לאפורטה: "השארתו בעדיפות עליונה". עוסמאן דמבלה יאריך חוזה?

צפו בכל שערי המחזור ה-10 בליגה האנגלית/ספורט 1

האם ברצלונה תיאלץ להיפרד בסוף העונה מליאו מסי? זו השאלה הגדולה שמרחפת סביב המועדון מאז הקיץ הסוער שהחל ברמיזות עזיבה והסתיים בהצהרה של מסי שהוא נשאר במועדון, אך חשף שהוא רצה לעזוב בגלל ההתנהלות הכושלת והיחסים העכורים עם הנשיא לשעבר ברתומאו.

קרלס טוסקטס, חבר הנהלת ברצלונה, התייחס לסוגייה הזו וסיפק ציטוט מפתיע ל-rac1 כשאמר: "מבחינה כלכלית, הייתי מוכר את מסי בקיץ. זה היה יכול להיות מאוד מועיל. היינו מקבלים הרבה כסף וחוסכים הרבה מאוד".

נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן לאפורטה עם ליאונל מסי ב-2010. David Ramos, AP
יחזרו לשתף פעולה? לאפורטה ומסי/AP, David Ramos

חואן לאפורטה, המועמד לנשיאות המועדון אמר במסיבת העיתונאים להצגתו שהוא לא שוחח עדיין עם הכוכב הגדול אך כעת נשמע אחרת כשאמר: "מסי נמצא בעדיפות עליונה כי הוא עושה את ההבדל, אבל זה גם חשוב מבחינה כלכלית. אנשים מדברים על כמה שהוא עולה, אבל הוא מייצר המון. יצרנו איתו קשר, אני יודע שהוא מעריך אותי. אנחנו מכבדים אחד את השני, אבל עדיין לא דיברנו על הארכת החוזה".

לאפורטה הוסיף: "אני מקווה שמסי יחכה כדי לראות את ההצעה שלנו. אני רוצה שהוא יישאר בברצלונה. ברצלונה תמשיך להתקיים בלי מסי, אבל עדיף שהוא יישאר. זו לא תהיה רק שאלה של כסף, זה יותר מורכב".

לגבי החיזוק המיועד שלו, לאפורטה ניסה לגרות את הבוחרים כשאמר: "יש לי יחסים טובים עם מספר סוכנים גדולים בעולם. הם מייצגים שחקנים גדולים. אם אהפוך להיות הנשיא של ברצלונה, אני בטוח שאחזיר את החיוך".

לאפורטה, ששיתף פעולה עם מסי וגווארדיולה בקדנציה הקודמת והמוצלחת שלו כנשיא, התייחס לדברים של ניימאר כשאמר: "יש לי מה להגיד על זה, אבל אני לא רוצה לערער את הקבוצה, שמתחילה להיראות טוב יותר ויותר. ראיתי מה שהוא אמר וזה נורמאלי, הם חברים".

עוד בוואלה!

לאפורטה הציג את מועמדותו לנשיאות ברצלונה: "למסי יש זמן להחליט"

לכתבה המלאה
אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה חוגג שער, מאחוריו עוסמאן דמבלה. רויטרס
יאריך חוזה למרות קשיי ההתאקלמות? דמבלה חוגג עם גריזמן/רויטרס

בתוך כך, ב-ESPN מדווחים שברצלונה החלה במו"מ עם עוסמאן דמבלה להארכת חוזהו בומעדון, שיפוג בקיץ 2022. דמבלה, 23, חווה עונת בכורה קשה מאוד ורוויה בפציעות, אך הוא מקבל יותר דקות מקומאן ומתחיל להראות את הפוטנציאל שלו העונה.

על פי הדיווח, מקור בברצלונה סיפר שהוא מודע לכך שגם מנצ'סטר יונייטד מחזרת אחרי השחקן, אבל הקטלאנים משוכנעים שיצליחו להשאיר אותו עם חוזה ארוך טווח והמגעים החלו כבר לפני מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully