וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה הציג את מועמדותו לנשיאות ברצלונה: "למסי יש זמן להחליט"

הנשיא לשעבר שהוליך את המועדון לתקופת הזוהר שלו ב-2003 עד 2010, התייחס לעתיד הכוכב: "לא דיברתי איתו, אבל יש בינינו כבוד הדדי"

כבר הרבה שנים שברצלונה לא מצליחה לשחזר את שנות התהילה שלה ושיאה של התהילה הזו הגיעה בתקופתו של הנשיא חואן לאפורטה, שיחד עם המאמן הצעיר פפ גווארדיולה הוליך את הקלטאנים לזכייה בכל תואר אפשרי בין השנים 2003 ל-2010. היום (שני) לאפורטה הודיע רשמית על כך שהוא מתמודד מחדש על הנשיאות, בתקווה להיבחר לקדנציה שנייה כנשיא החדש ישן של הקבוצה במקום ברתומאו המושמץ שסיים את תפקידו.

לאפורטה פתח בקמפיין שנקרא "אנחנו אוהבים את ברצלונה" והודיע במסיבת העיתונאים: "אני רץ לנשיאות בגלל שאני אוהב את המועדון. יש לנו את הניסיון והנחישות הנחוצים לשינויים שהמועדון צריך. יש לנו תוכנית, התוכנית היא לעבוד. אני רוצה לאחד את אוהדי ברצלונה, זה לא הזמן להסתכל לאחור".

הנשיא התייחס להחתמות הצפויות וכמובן לסוגייה הכי בוערת - עתידו של ליאו מסי, כשאמר: "אף אחד לא יכול להטיל ספק באהבה של מסי לברצלונה. לא דיברתי איתו עדיין, אבל אנחנו מכבדים אחד את השני ויש לו זמן להחליט אם הוא יישאר. החתמות? לא אדבר על זה כי זה יהיה חוסר כבוד לשחקנים שמשחקים במועדון".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
יחזיר את ברצלונה לימי הזוהר? חואן לאפורטה/רויטרס

אבל לאפורטה לא לבד. הנשיא לשעבר יתמודד מול שמונה מועמדים נוספים במסע הבחירות, כאשר ההצבעה עצמה תיערך ב-24 בינואר 2021. לואיס קאראסקו, הקמפיינר של לאפורטה, צייץ בטוויטר שלו ביום שישי: "אם אתם רוצים שבארסה תחזור להיות בארסה, תבחרו בלאפורטה".

לאפורטה מונה בפעם הקודמת לנשיא ברצלונה ב-15 ביוני, 2003 בגיל 41 בלבד. גם ביולי 2015 הוא התמודד שוב על הנשיאות, אבל לא הצליח לנצח וג'וסף ברתומאו הנשיא הקודם גבר עליו.

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. רויטרס
בעיה קשה בהגנה. קומאן/רויטרס

במישור המקצועי, ברצלונה אומנם חיברה שני ניצחונות מרשימים על דינמו קייב באלופות ועל אוסאסונה בליגה, אך לקומאן יש בעיה קשה בחלק ההגנתי שלו. קלמון לנגלה, הבלם הבכיר היחיד שנותר בסגל, נפצע גם הוא וייעדר מספר שבועות. כידוע, פיקה, אומטיטי ואראוחו גם פצועים כך שזה מותיר את הקבוצה ללא בלמים.

אוסקר מינגסה הצעיר ימשיך לפתוח בהגנה, אך הקבוצה לא רשאית לרשום בלם צעיר נוסף לסגל לליגת האלופות, שם ברצלונה כבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר עם מאזן מושלם. פרנקי דה יונג, שלא ממש הרשים כבלם במשחק הביתי מול דינמו קייב, ייאלץ כנראה שוב לאייש את העמדה הזו מול פרנצווארוש ביום רביעי, אבל הבעיה החמורה יותר תהיה במשחקים הקשים יותר שמצפים לקבוצה בהמשך מול קאדיז בליגה ולאחר מכן מול יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully