וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' עוסקת במסי, ריבאלדו: "ניימאר לא מדבר סתם, הוא יודע על מגעים"

בצרפת טוענים שהאלופה תחתים את הפרעוש כדי להשאיר את הברזילאי ושהשניים "כמו אחים", היו"ר: "לא יכול לדבר על כך". אמבפה עשוי לשלם את המחיר, לאפורטה: "משוכנע שאצליח לגרום לליאו להיות מאושר בברצלונה"

תקציר: ארסנל - ראפיד וינה 1:4/ספורט 1

ניימאר הביע אמש (חמישי) פעם נוספת את רצונו לשתף שוב פעולה עם ליאונל מסי, מה שהגביר את הלחץ בשני מועדונים שונים - ברצלונה ופריז סן ז'רמן. באלופה הצרפתית מבינים שאם יצליחו להנחית את הפרעוש יבטיחו במקביל גם את הישאורתו של ניימאר, שחוזהו בעיר האורות עתיד להסתיים בקיץ 2022, לפני המונדיאל בקטאר.

"הוא מרגיש כמו מנהיג, יותר מתמיד", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". "הוא יודע שהקבוצה בונה עליו, לא רק בכדורגל אלא גם מבחינת האופי. הוא עקף את אמבפה והפך למספר 1 של הקבוצה כי יש לו כריזמה עצומה ויכולת טבעית לאחד סביבו שחקנים. כעת הוא רוצה לחוות מחדש את הרגעים היפים שלו בכדורגל, הוא מרגיש בוגר יותר ומוכן לקחת מליאו את האחריות".

עוד נטען כי ניימאר ומסי "מדברים על בסיס יום יומי, הם כמו אחים ולכן ניימאר החליט שלא לבזבז עוד שנייה והבהיר שהוא רוצה לשחק עם ליאו בעונה הבאה. מסי יוכל לנהל מגעים עם קבוצות חדשות החל מהחודש הבא ותהיה לו את אפשרות הבחירה. בפריז יודעים שאם ירצו להאריך את חוזהו של ניימאר, הם יצטרכו לצרף לו שחקן-עלץ זה ישכנע אותו שהוא יוכל להיות מאושר במועדון".

תוכנית ספורט בטלוויזיה הצרפתית התקשרה ליו"ר פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי ושאלה אותו לגבי התוכנית להחתים את מסי, והוא ענה: "אני לא יכול לדבר על זה", ספק בקריצה, באמירה שהגבירה את הספקולציות. יש לציין שאתמול דניאל ריולו, עיתונאי רשת RMC (שמחוברת לקטארים של פ.ס.ז') הצהיר: "בשנה הבאה מסי יהיה בפ.ס.ז'. ואני ממש רציני. מסי יהיה בפ.ס.ז' בשנה הבאה".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה, 2016. GettyImages
האיחוד אכן ייצא לפועל? מסי וניימאר/GettyImages

לטענת שחקן העבר ריבאלדו, "ניימאר לא מדבר סתם. הוא יודע משהו, אין ספק בכך, כנראה שהוא שמע על מגעים מראשי המועדון או משיחות עם מסי. הוא וליאו חברים ומדברים הרבה, הוא יודע שהזמן אוזל למסי והוא מנסה לשים על פריז סן ז'רמן לחץ להחתים אותו לעונה הבאה. זה הזמן האידיאלי בשביל פריז לעשות מהלך כזה, כי הם לא יצטרכו לשלם דמי העברה".

המועמד לנשיאות ז'ואן לאפורטה התייחס אף הוא לסאגה וטען כי "מסי לא יעזוב בגלל כסף. הוא אוהב את המועדון הזה ובחר בבארסה על פני הצעות גדולות אחרות. אני משוכנע שאוכל לגרום לו להיות כאן מאושר. ליאו פגוע כי היתלו בו והקטינו אותו, אדם שנתן כל כך הרבה למועדון הזה. עם השחקן הטוב בעולם היינו צריכים לזכות יותר פעמים בליגת האלופות, ואנחנו כאן כדי לשנות זאת. הוא יודע שאני רוצה להיות הנשיא החדש ואוכל להציע לו דברים חדשים".

במשולש הזה יש צלע נוספת: קיליאן אמבפה. לפי RMC SPORT הצרפתי, הגעה של מסי לפריז תביא למכירתו של כוכב נבחרת צרפת בקיץ הבא - שכן האלופה תפחד לאבדו ללא תמורה כשחוזהו יסתיים בקיץ 2022. "במועדון חוששים שקיליאן עלול להישאר עד סיום חוזהו, בסביבתו לא גילו שום עניין בחוזה חדש. בעוד הארכת החוזה של ניימאר מתקדמת, עם אמבפה הדברים תקועים. לכן פריז שוקלת ברצינות ללכת על מסי. מבחינה כלכלית, מכירה של קיליאן יכולה לכסות את הבאת מסי. אם ירצה להישאר, בפריז יצטרכו למכור שחקנים אחרים כדי לאפשר את הבאת ליאו".

לטענת ריבאלדו, "עם ההזדמנות החדשה לשחק עם מסי, מי יודע, אולי אמבפה ירצה להישאר עוד זמן בפריז. עם חוד שלו, של ניימאר ושל ליאו, פריז תהיה פייבוריטית לזכות בכל המפעלים. זה יכול להיות טריו מדהים".

עוד בוואלה!

ניימאר: "מה שאני הכי רוצה זה לשחק שוב עם ליאו מסי"

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
גם הוא יושפע מההחלטה של מסי. אמבפה/רויטרס

דני סבאיוס התייחס לאפשרות שמסי יבחר בסופו של דבר במנצ'סטר סיטי ואמר: "אנשים באנגליה מאוד יהנו ממנו. כדורגל כאן הוא כמו דת ולקבל שחקן כה גדול יהיה כמו מתנה. אם זה יקרה זה יהיה ענק לליגה, למרות שסיטי עם מסי ופפ תהיה מפחידה - כמעט בלתי אפשרי יהיה להכניע אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully