וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "מה שאני הכי רוצה זה לשחק שוב עם ליאו מסי"

כוכב פריז סן ז'רמן פצח במונולוג אחרי הניצחון על מנצ'סטר יונייטד וגם התייחס לביקורת עליו: "אני בחור מאוד מעצבן על המגרש ומוכן לקבל ביקורת. לפעמים אנשים לא מבינים מה אני רוצה להגיד. מעולם לא הודחתי בשלב הבתים של האלופות וזה גם לא יקרה"

צפו בכל שערי המחזור ה-10 בליגה האנגלית/ספורט 1

שחקני פריז סן ז'רמן חגגו ארוכות אמש (רביעי) על כר הדשא באולד טראפורד לאחר ה-1:3 המרשים שהשיגו על מנצ'סטר יונייטד. אלופת צרפת שהייתה חייבת ניצחון כדי להישאר תלויה בעצמה במחזור הסיום של שלב הבתים נהנתה מצמד של ניימאר (6 ו-90) ומשער נוסף של מרקיניוס (69) בדרך לניצחון חוץ נוסף על השדים האדומים. בכך שמרו הפריזאים על הנתון החריג במפגשים בין שתי הקבוצות בליגת האלופות, כשכל ארבעת המפגשים קבוצת החוץ היא זו שיצאה עם הניצחון.

ניימאר, שכיכב עם צמד וכרגיל היה עסוק גם בכמה פרובוקציות והתעמת עם מקטומיניי, הודה בסיום: "אני בחור מאוד מעצבן עלהמגרש, אני מתווכח הרבה עם החברים שלי אבל אני גם מוכן לקבל ביקורת על עצמי. אני לא חסין. לכולנו יש מטרה משותפת. לפעמים אנשים לא מבינים מה אני רוצה להגיד, אבל כולנו אוהבים אחד את השני. היום הראינו שאנחנו יכולים לשחק ברמה גבוהה. להילחם ולרוץ ביחד וכמובן שלא חסרה לנו איכות".

נימאר המשיך במונולוג: "זו הסיבה שאמרתי שאנחנו צריכים שינוי בגישה, אחרת אנחנו יכולים לשכוח מחלום ליגת האלופות שלנו. אבל השתנינו והיום החלום שלנו יותר מציאותי. מעולם לא הודחתי בליגת האלופות (בשלב הבתים) או שיחקתי בליגה האירופית. זה אף פעם לא עבר לי בראש וגם לא יעבור. כשמגיעים הרגעים הקשים האלו, אני מוכן לקחת אחריות ולהתעלות. לא באתי לכאן כדי לשחק בליגה האירופית".

הכוכב סיפק עוד הצהרה כשאמר ל-ESPN: "מה שאני הכי רוצה זה לשחק שוב עם ליאו מסי שוב. אנחנו חייבים לשחק ביחד בעונה הבאה". כידוע, ליאו מסי כמעט עזב את ברצלונה בתום העונה והחוזה שלו יפוג בסוף העונה ויש סיכוי טוב מאוד שהוא יעזוב. האם הארגנטינאי יתאחד עם הברזילאי דווקא בפריז? זו בהחלט אפשרות.

כובש השער השני לזכות פ.ס.ז' מרקיניוס אמר בסיום: "הניצחון הזה יעשה פלאים לביטחון העצמי שלנו. אנחנו עדיין בעניינים ואנחנו מאוד שמחים. היינו חייבים להשיג את שלוש הנקודות כאן, זה היה חשוב מאוד. אני מרוצה מההופעה שלנו. גילינו הרבה אומץ והראינו המון אופי".

אנדר הררה: "נתנו הופעה ענקית במושגים של אנרגיה וגישה. אני גאה בקבוצה שלי. יש לנו כבוד גדול לבאשקשהיר, מולם נשחק ביום שלישי, אבל אנחנו רוצים לסיים בפסגת הבית".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת האלופות: פריז סן ז'רמן עלתה לראש בית ח' לאחר 1:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים על כר הדשא לאחר הניצחון על מנצ'סטר יונייטד. Laurence Griffiths, GettyImages
חגגו עלייה לראשות הבית. שחקני פריז סן ז'רמן/GettyImages, Laurence Griffiths

במנצ'סטר יונייטד לעומת זאת נרשמה אכזבה לא קטנה. השדים האדומים נראו בכושר טוב לפני המשחק וניצחו ארבעה משחקים ברציפות בכל המסגרות, אך ההפסד הביתי אתמול הוריד אותם למקום השני בבית ח', והקבוצה ממשיכה להפגין חוסר יציבות משווע.

המאמן אולה גונאר סולשיאר: "נראה שלא נודענו לנצח במשחק. היו לנו מצבים בסיום, אבל הם ניצלו את המתפרצות שלהן כדי לנצח. יצרנו הרבה הזדמנויות אבל לא הצלחנו לנצל אותן. הגורל שלנו עדיין בידינו. אם נצליח לנצח בלייפציג אז נעלה. אנחנו רוצים להישאר בליגת האלופות וצריכים להראות את זה בשבוע הבא עם יכולת טובה".

על האכזבה מההפסד: "כמובן שזה מתסכל שלא הצלחנו להבטיח את העלייה כבר במחזור הזה. שיחקנו טוב אבל כנראה שזה לא אמור היה לקרות".

בלם מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר: "זה היה ערב מאכזב. רצינו לנצח את המשחק ולהבטיח את ראשות הבית. כדורגל הוא משחק של מומנטומים. היו לנו יותר הזדמנויות. השערים שלהם היו מקריים, לאחר שכדור ניתז משחקנים בתוך הרחבה. אני מרגיש שהגיע לנו יותר. אתה חייב לנצח את המצבים ולא לאפשר שערים רכים. אנחנו עדיין תלויים בעצמינו בכל הקשור לעלייה לשמינית הגמר".

שחקן מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר. Laurence Griffiths, GettyImages
אכזבה ביונייטד. מגווייר/GettyImages, Laurence Griffiths

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully