וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: פריז סן ז'רמן עלתה לראש בית ח' לאחר 1:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד

אלופת צרפת הוליכה באולד טראפורד משער מוקדם של ניימאר (6), ספגה שער שוויון של רשפורד (32) וכמעט ראתה את האקס קבאני קובע מהפך, אך מרקיניוס (69) וניימאר (90) העלו את טוכל לפסגת בית ח'. צ'לסי הבטיחה את ראשות הבית לאחר 0:4 בסביליה, רביעייה לז'ירו

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:5/ספורט 1

המחזור החמישי בבתים ה'-ח' בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי). פריז סן ז'רמן תפסה את המקום הראשון בבית ח' לאחר 1:3 גדול בחוץ על מנצ'סטר יונייטד והאקס אדינסון קבאני. בבית ה' צ'לסי הבטיחה את ראשות הבית לאחר 0:4 גדול על סביליה, אוליבייה ז'ירו כבש רביעייה. בבית ו' בורוסיה דורטמונד הבטיחה את העלייה לאחר 1:1 במשחק הבית מול לאציו השנייה. באותו בית קלאב ברוז' השאירה לעצמה סיכוי כשניצחה 0:3 את זניט. בבית ז' יובנטוס הביסה 0:3 את דינמו קייב וברצלונה הביסה באותה תוצאה את פרנצווארוש. שתי הקבוצות יילחמו על המקום הראשון בבית במחזור הסיום. בבית ח' ר.ב. לייפציג ניצחה 3:4 את איסטנבול בשאקשהיר במשחק המוקדם.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים עם ניימאר. רויטרס
עלו לראש בית ח', מחזור לפני סיום שלב הבתים. שחקני פ.ס.ז' חוגגים עם ניימאר/רויטרס

בית ח'

מנצ'סטר יונייטד - פריז סן ז'רמן 3:1

המשחק המרכזי של המחזור הבטיח וגם קיים. אלופת צרפת הגיעה עם הגב לקיר למשחק הערב, כשרק ניצחון באולד טראפורד היה משאיר אותה תלויה בעצמה. הקבוצה של טוכל עלתה ליתרון כבר הדקה ה-6 לאחר שניסיון מסירה של קיליאן אמבפה נהדף לכיוון ניימאר שעמד לבדו מול דה חאה וכבש את הראשון של האורחת. מרכוס רשפורד השווה בדקה ה-32 לאחר שבעיטה שלו פגעה בדנילו ונכנסה, והמארחת הייתה קרוב לשנות את המומנטום במשחק. אקס פריז אדינסון קבאני מצא את המשקוף בדקה ה-49, אך בצד השני מרקיניוס שנגח גם הוא למשקוף בדקה ה-64, החזיר את היתרון לפריזאים בדקה ה-69 לאחר ערבוביה ברחבת יונייטד. אמבפה רשם החמצת ענק, אך ניימאר קבע 1:3 בתוספת הזמן, ופריז ראשונה בבית ח'.

דקה 6: גול! פ.ס.ז' עולה ל-0:1: קיליאן אמבפה ניסה להעביר כדור רוחב שנהדף עד לניימאר שעמד לבדו מול דה חאה ודחק פנימה.

דקה 32: גול! מנצ'סטר יונייטד משווה ל-1:1: ניסיון בעיטה של מרכוס רשפורד מחוץ לרחבה פגה ברגלו של דנילו, שינה כיוון וחדר לרשת.

דקה 49: התקפה נהדרת של המארחת הסתיימה בבעיטה של אנתוני מרסיאל שהלכה גבוה מעל השער למרות שהצרפתי עמד לבדו מול נבאס.

דקה 64: לורנצי הגביה כדור נהדר מצד שמאל אליו הגיע מרקיניוס שנגח למשקוף ומשם החוצה.

דקה 69: גול! פריז סן ז'רמן עולה ל-1:2: ערבוביה ברחבת המארחת לאחר קרן של הצרפתים הסתיימה בדחיקה מקרוב של מרקיניוס שהחזיר את היתרון לאלופת צרפת.

דקה 70: מנצ'סטר יונייטד נותרת בעשרה שחקנים: פרד שקיבל כרטיס צהוב במחצית הראשונה לאחר עימות עם פארדס גלש באופן מסוכן וראה צהוב שני - ואדום.

דקה 90: גול! פריז סן ז'רמן עולה ל-1:3: התקפה מתפרצת נהדרת של הפריזאים הסתיימה בפרגון נהדר של רפיניה לניימאר שכבש את השני שלו במשחק ואת השלישי של קבוצתו.

עוד בוואלה! ספורט

אלופות: ר.ב. לייפציג ניצחה 3:4 את איסטנבול בשאקשהיר בתום משחק מטורף

לכתבה המלאה
אוליבייה ז'ירו שחקן צ'לסי חוגג רביעייה. רויטרס
כבש רביעייה. ז'ירו/רויטרס

בית ה'

סביליה - צ'לסי 4:0

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את המקום שלהן בשמינית הגמר עוד טרם המפגש ביניהן, והערב נקבע כי צ'לסי היא זו שתסיים כאלופת הבית לאחר ניצחון משכנע בחוץ על האנדלוסים. כוכב המשחק הבלתי מעורער הוא אוליבייה ז'ירו שכבש את כל ארבעת השערים של האורחת ורשם רביעייה ראשונה שלו מאז 2009, אז היה שחקנה של טור הקטנה. בדקה ה-8 פתח הצרפתי את מסכת הכיבושים כשקיבל כדור נהדר מקאי האברץ ומצא את הפינה הימנית ברגל שמאל. בדקה ה-54 כבש ז'ירו את השני שלו בהקפצה אמנותית מעל השוער ברגל ימין, את השלישי כבש בנגיחה (74) ואת הרביעי בפנדל (83).

שחקני דורטמונד חוגגים עם רפאל גררו. רויטרס
דורטמונד הבטיחה את המקום בשמינית הגמר. גררו חוגג/רויטרס

בית ו'

בורוסיה דורטמונד - לאציו 1:1

שתי הקבוצות הגיעו לאחר אכזבה בליגות המקומיות ולא הצליחו לנצח גם הערב. התיקו בין השתיים הבטיח עבור דורטמונד את העלייה לשמינית הגמר, בעוד לאציו זקוקה לנקודה בלבד מול ברוז' במחזור הסיום כדי להבטיח את העפלתה גם היא. המארחת עלתה ליתרון על סף הירידה להפסקה כשטורגן הזאר מצא את רפאל גררו שכבש מקרוב את הראשון של הגרמנים. לאציו השיגה את השוויון במחצית השנייה לאחר ששולץ ספק הכשיל ברחבה את מילנקוביץ'-סאביץ', והשופט הורה את הנקודה הלבנה. צ'ירו אימובילה שלח את הפנדל פנימה וקבע שוויון.

קלאב ברוז' - זניט סנט פטרסבורג 0:3

הבלגים שמרו על סיכוי לעלות לשמינית הגמר לאחר ניצחון גדול על הרוסים שסיימו את דרכם מזמן. בדקה ה-33 כדור שנהדף מהגנת זניט נהדף לעברו של שארל דה קטלאר, והבלגי שלח ללא כל בעיה את הכדור לרשת. הבלגים קיבלו פנדל אותו שלח האנס ונאקן פנימה וכבש את השני של המארחת (58), ורבע שעה לאחר מכן נואה לאנג קבע את תוצאת המשחק לאחר שחק את השלישי מקרוב.

סטפני פרפאר שופטת צרפתייה במשחק של יובנטוס מול דינמו קייב. רויטרס
לראשונה בהיסטוריה - שופטת במשחק ליגת האלופות. סטפני פרפאר שופטת במשחק בין יובנטוס לדינמו קייב/רויטרס
אוסקר מינגסה (מימין), אנטואן גריזמן, ג'ורדי אלבה שחקני ברצלונה. רויטרס
שער מבריק שלו. גריזמן/רויטרס

בית ז'

פרנצווארוש - ברצלונה 3:0

הקטלאנים ממשיכים בכושר ההבקעה הנהדר שלהם בתקופה האחרונה, כשבשלושת משחקיה האחרונים כבשה ברצלונה 11 שערים. החגיגה של האורחת החלה כבר בדקה ה-14 כשג'ורדי אלבה העביר כדור רוחב ואנטואן גריזמן דחק באמצעות העקב את שער היתרון של האורחת. בדקה ה-20 זה כבר 0:2 לברצלונה כשמרטין ברייתווייט כבש מקרוב את השני. תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-27 כשמבשל השער השני עוסמאן דמבלה דייק מהנקודה הלבנה לאחר הכשלה של שחקן פרנצווארוש על ברייתווייט. ניצחון קליל לקבוצה של קומאן, שעדיין לא הבטיחה את ראשות הבית ותנסה לעשות זאת במחזור הנעילה של שלב הבתים.

יובנטוס - דינמו קייב 0:3

אלופת איטליה ניצחה כצפוי בקלילות את האוקראינים, אך שתי כותרות עלו מהמשחק הזה: הראשונה היא ההיסטוריה שנעשתה כשלראשונה אי פעם בליגת האלופות נוהל המשחק על ידי שופטת, הלא היא סטפני פרפאר הצרפתייה בת ה-36. השנייה היא שערו ה-750 בקריירה של כריסטיאנו רונאלדו, שדחק מקרוב את השני של הגברת הזקנה. הראשון של יובנטוס הגיע בדקה ה-21 מנגיחה של פדריקו קייזה. קייזה גם בישל את השלישי לאלברו מוראטה, ויובנטוס תקווה לתפוס את המקום הראשון בבית על חשבון ברצלונה במחזור הנעילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully